Οργανωμένη εμπορική «επέλαση» στις αγορές του εξωτερικού αναμένεται να πραγματοποιήσουν σύντομα τα ελληνικά δομικά υλικά και προϊόντα «lifestyle» (ρούχα και υποδήματα, κοσμήματα και καλλυντικά), στο πλαίσιο των νέων προγραμμάτων προβολής, που δρομολόγησε ο ΟΠΕ, στα «χνάρια» του προγράμματος «Kerasma» στον κλάδο των τροφίμων-ποτών.
Είναι εφικτό να ξεκινήσουν από το 2007, υπό την προϋπόθεση ότι θα τα ενστερνιστούν φορείς και επιχειρήσεις, δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΠΕ, Παναγιώτης Παπασταύρου, στο περιθώριο εκδήλωσης του Εμπορικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης.
Εξάλλου, στο διάστημα από τις 22 Φεβρουαρίου έως τις 12 Μαρτίου, τα ελληνικά είδη θα έχουν την «τιμητική» τους στην Ισπανία. Στο πλαίσιο συνεργασίας, που ξεκίνησε ο ΟΠΕ με το ισπανικό δίκτυο 45 πολυκαταστημάτων πολυτελείας «El Corte Inglez», στο συγκεκριμένο διάστημα θα προβληθούν στην αλυσίδα, 40 κωδικοί ελληνικών προϊόντων.
Στο στόχαστρο παραμένει και η αγορά της Κίνας, η οποία -κατά τον κ. Παπασταύρου- παρουσιάζει τεράστιες δυνατότητες. Ο πρόεδρος του ΟΠΕ αναφέρθηκε ενδεικτικά στην περίπτωση της «Μινέρβα», η οποία -μετά το άνοιγμά της στην κινεζική αγορά- πραγματοποίησε μόνη της τέτοιες πωλήσεις επώνυμου ελαιολάδου, «όσες δεν έχουμε καταφέρει να εξάγουμε στις ΗΠΑ όλα αυτά τα χρόνια». Στόχος είναι παραδείγματα όπως αυτό να χρησιμεύσουν σαν «πιλότος» και δέλεαρ και για άλλες ελληνικές επιχειρήσεις, εξήγησε.
ΑΠΕ-ΜΠΕ