Τις δυνατότητες ανάπτυξης της δραστηριότητας του γιώτινγκ στην ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας συζήτησαν τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος, (ΣΙΤΕΣΑΠ) με την πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, Βίκυ Μήτρου.
Ωστόσο οι δυνατότητες παρεμβάσεων σε αυτή την περίοδο, που το λιμάνι του Βόλου βρίσκεται σε φάση παραχώρησης από το ΤΑΙΠΕΔ, είναι λίγες, με τα μέλη του ΣΙΤΕΣΑΠ να εκφράζουν την ανησυχία τους, για το ενδεχόμενο να έχουν ανάλογα ζητήματα, όπως με τη μαρίνα Αλίμου. Στην μαρίνα Αλίμου που έχει περάσει σε ιδιώτες και αποτελεί τη βάση για τα σκάφη των μελών του ΣΙΤΕΣΑΠ, ο Σύνδεσμος διαμαρτύρεται για πολύ υψηλές χρεώσεις στα επαγγελματικά σκάφη.
Ειδικότερα, όπως ανάφερε στην πρόεδρο του ΟΛΒ κα Μήτρου, ο πρόεδρος του ΣΙΤΕΣΑΠ Πάρις Λουτριώτης, ο Βόλος έχει πολλές δυνατότητες και ήδη υπάρχει ανεπτυγμένη δραστηριότητα, αλλά χρειάζονται και άλλες θέσεις ελλιμενισμού για να ικανοποιηθεί και η τοπική ζήτηση, αλλά και να προωθηθεί η περιοχή, γεγονός που υποστηρίζεται και από την επαναδραστηριοποίηση του Αεροδρομίου της Αγχιάλου. Επίσης επεσήμαναν το ενδιαφέρον, και την προβλεπόμενη ωφέλεια, για την ανάπτυξη και των υποστηρικτικών υπηρεσιών για τα ελλιμενιζόμενα σκάφη.
Τα μέλη της αντιπροσωπείας του ΣΙΤΕΣΑΠ επεσήμαναν το ιδιαίτερο όφελος – σε έσοδα και θέσεις εργασίας – που αποφέρει η ανάπτυξης της δραστηριότητας (μελέτη από την Κροατία ανεβάζει την συνεισφορά στην τοπική οικονομία, σε επίπεδο €160 ανά άτομο ανά διανυκτέρευση ναύλωσης και παλαιότερη μελέτη του Πανεπιστημίου Πειραιώς για τον κλάδο στην Ελλάδα, καταγράφει ότι η δραστηριότητα του επαγγελματικού σκάφους επηρεάζει 50 επαγγέλματα).
Στην συζήτηση η κα Μήτρου, εξήγησε ότι δυστυχώς οι δυνατότητες δράσεων και ενεργειών της διοίκησης του Οργανισμού, περιορίζονται από το γεγονός ότι ο Λιμένας Βόλου βρίσκεται σε διαδικασία αναμενόμενου διαγωνισμού παραχώρησης από το ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο και υπαγορεύει το πλαίσιο των εφικτών παρεμβάσεων. Σήμερα, όπως εξήγησε η κα Μήτρου, έχουν ήδη διατεθεί το σύνολο των δυνατών χώρων, για ελλιμενισμούς σκαφών, και, αν και αντιλαμβάνεται το ενδιαφέρον και την αυξανόμενη ζήτηση, δεν μπορεί να προσθέσει άλλες θέσεις ελλιμενισμού.
Επίσης η πρόεδρος του ΟΛΒ επιβεβαίωσε ότι τα επαγγελματικά σκάφη (με αντίστοιχη βεβαίωση της συμμετοχής τους στο επαγγελματικό σωματείο – στην περίπτωση αυτή τον ΣΙΤΕΣΑΠ) ωφελούνται από έκπτωση 50% επί των τελών ελλιμενισμού, που ισχύει βεβαίως όσο είναι το παρόν καθεστώς, γιατί εφόσον ο Λιμένας παραχωρηθεί, οι συνθήκες ελλιμενισμού, τελών και άλλων υπηρεσιών, θα διατυπωθούν στους όρους του διαγωνισμού. Στο σημείο αυτό η αντιπροσωπεία του ΣΙΤΕΣΑΠ εξέφρασε έντονη ανησυχία μήπως ακολουθηθεί από το ΤΑΙΠΕΔ η πρακτική της Μαρίνας Αλίμου που ουσιαστικά καταλήγει να εκδιώκει τα επαγγελματικά σκάφη.