Συγγνώμη ζήτησε η Southwest Airlines για την ακύρωση περισσότερων από 2.000 πτήσεων από το περασμένο Σάββατο, λέγοντας ότι οι δραστηριότητες της αεροπορικής εταιρείας αρχίζουν να σταθεροποιούνται μετά από την αναστάτωση που προκλήθηκε σε δεκάδες χιλιάδες ταξιδιώτες.
«Η Southwest Airlines ζητά μια τεράστια συγγνώμη από τους πελάτες και τους υπαλλήλους μας για τις ακυρώσεις και τις καθυστερήσεις πτήσεων που σημειώθηκαν το Σαββατοκύριακο και τη Δευτέρα», ανέφερε η αεροπορική εταιρεία σε ανακοίνωσή της στη σελίδα της την Τρίτη.
«Ξέρω ότι ήταν ένα πολύ σκληρό Σαββατοκύριακο και προφανώς συμπάσχω πραγματικά με τους πελάτες μας και τους ανθρώπους μας που προσπαθούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες μας, αλλά όταν μια αεροπορική εταιρεία υστερεί, είναι δύσκολο να προλάβει», δήλωσε ο CEO της Southwest Airlines, Gary Kelly.
Σε δηλώσεις του στο CNBC είπε ότι δεν προσπαθούσε να βρει δικαιολογίες για τα προβλήματα.
Η Southwest ακύρωσε 87 πτήσεις, ή το 2% του προγράμματος της Τρίτης, σύμφωνα με τη σελίδα παρακολούθησης πτήσεων FlightAware. Από το Σάββατο, η αεροπορική εταιρεία ακύρωσε σχεδόν 2.400 πτήσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία της FlightAware. Η αεροπορική εταιρεία ανέφερε ότι ο κακός καιρός και τα θέματα ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας στη Φλόριντα ξεκίνησαν τα προβλήματα, τα οποία συνέπεσαν με τα προβλήματα του προσωπικού της, λόγω της έλλειψης εφεδρικών πιλότων και αεροσυνοδών. Άλλες αεροπορικές εταιρείες είχαν σχετικά λίγες ακυρώσεις.
Ο Kelly είπε ότι καθένα από τα αεροδρόμια που η εταιρεία εξυπηρετεί στη Φλόριντα επηρεάστηκε από καθυστερήσεις στον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας, «συμπεριλαμβανομένης της επτάωρης στάσης στο Ορλάντο».
Οι πτήσεις στο Ορλάντο καθυστέρησαν κατά μέσο όρο 45 λεπτά την Παρασκευή, σύμφωνα με πηγή που επικαλείται το CNBC.
Τα προβλήματα κορυφώθηκαν την Κυριακή με περισσότερες από 1.100 ακυρώσεις, περίπου δηλαδή το 30% των πτήσεων της Southwest εκείνη την ημέρα. Ο αερομεταφορέας είχε προγραμματίσει τις περισσότερες πτήσεις μέσα σε μια μέρα από τον Απρίλιο του 2020, σύμφωνα με την Cirium.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ένωσης πιλότων της Southwest Airlines Casey Murray, ο οποίος εκπροσωπεί τους περισσότερους από 9.000 πιλότους του αερομεταφορέα, δήλωσε στο CNBC ότι ο κακός σχεδιασμός της αεροπορικής εταιρείας φταίει για τα προβλήματα. Η αεροπορική εταιρεία έχει ήδη μειώσει το φθινοπωρινό της πρόγραμμα λόγω των προβλημάτων που σημειώθηκαν καθ 'όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού μετά από παράπονα από το εξαντλημένο πλήρωμα.
naftemporiki.gr