«Δημιουργικά» logistics αναπτύσσουν οι κολοσσοί της παγκόσμιας βιομηχανίας προκειμένου να ανταπεξέλθουν στα «δύσκολα» που έχει βάλει στη παγκόσμια οικονομία, η μεταφορική αλυσίδα των containerships. Η Coca Cola, αποφάσισε να «αφήσει», προς το παρόν τα contaierships και να στραφεί στα bulk carriers, προκειμένου να διασφαλίσει, όχι μόνο καλύτερους ναύλους, αλλά και τη βεβαιότητα ότι τα φορτία που θέλει για την παραγωγή των προϊόντων της θα φτάσουν στην ώρα τους.
Ο αμερικανικός όμιλος ναύλωσε τρία handysize bulk carriers, προκειμένου να μεταφέρει 60.000 τόνους φορτίου. Τα δύο από αυτά μάλιστα είναι ελληνικής διαχείρισης, αφού πρόκειται για το Aphrodite M της Empire Bulkers του Σταμάτη Μόλαρη και το άλλο είναι το Weco Lucilia C, της AM Nomikos.
Χαρακτηριστική είναι και η ανάρτηση στελέχους της Coca Cola, στο linkedin στην οποία αναφέρει ότι όταν δεν μπορείς να βρεις χώρο στα containerships εξαιτίας της κρίσης στο συγκεκριμένο κλάδο, πρέπει να σκεφτείς «out of the box, ή από το container».
Η Coca Cola είναι μια ακόμα μεγάλη πολυεθνική που καταβάλει προσπάθειες να βρει λύση στις καθυστερήσεις στα λιμάνια που έχουν οδηγήσει τη ναυλαγορά των containerships στα ύψη. Την ίδια στιγμή εταιρείες όπως η Walmart και η Ikea ναυλώνουν τα δικά τους containerships.