Πετραλιά: Η καλύτερη διαφήμιση για την Ελλάδα είναι η ίδια η Ελλάδα

Τετάρτη, 07 Μαρτίου 2007 16:29

Τα εγκαίνια του ελληνικού περιπτέρου που συμμετέχει στην διεθνή τουριστική έκθεση ITB στο Βερολίνο πραγματοποίησε το πρωί η Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Φάνη Πάλλη-Πετραλιά.

Η Υπουργός επισήμανε την φιλοσοφία της ελληνικής διαφημιστικής καμπάνιας «Explore your senses» τονίζοντας ότι «η καλύτερη διαφήμιση για την Ελλάδα είναι η ίδια η Ελλάδα. Αυτό ακριβώς αξιοποιούμε και στόχος όλων μας, τώρα και τα επόμενα χρόνια είναι η εικόνα και η εμπειρία της Ελλάδας να μείνει ανεξίτηλη στην καρδιά και στο μυαλό κάθε επισκέπτη. Κάθε ευρώ του Ελληνα πολίτη για τη διαφήμιση έχει ανταποδοτικότητα. Αναδεικνύουμε τις ειδικές μορφές τουρισμού για να κατακτήσει η Ελλάδα μια από τις πλέον κορυφαίες θέσεις στην παγκόσμια τουριστική κατάταξη».

Ακόμη, η κα Πετραλιά ανέφερε ότι ο τουρισμός είναι η μεγαλύτερη πλουτοπαραγωγική πηγή και βρίσκεται στο επίκεντρο της προσπάθειας για μια πιο ισχυρή οικονομία καθώς ως τομέας προσφέρει ένα δισ. ευρώ το μήνα στην ελληνική οικονομία.

Ειδικά για την Γερμανία η υπουργός τόνισε ότι η προβολή της Ελλάδας είναι πολύ δυναμική καθώς τα μεγαλύτερα έντυπα της χώρας, η τηλεόραση και το Ιντερνετ, όλα τα τρένα, όλες οι μεγάλες γερμανικές πόλεις φιλοξενούν την ελληνική διαφημιστική καμπάνια.

Ιδιαίτερα επισήμανε πως η διαφήμιση αυτή είναι στοχευμένη ειδικά στις ανάγκες και απαιτήσεις την γερμανικής αγοράς και ανέφερε πως το πιο σημαντικό όφελος από τη στοχευμένη διαφήμιση είναι η ανταποδοτικότητα.

Τέλος η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης δήλωσε πως στόχος «είναι η τουριστική Ελλάδα των τεσσάρων εποχών και των δώδεκα μηνών, η Ελλάδα του ήλιου και της θάλασσας, των συνεδρίων, του περιπάτου, του πολιτισμού».



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα