Παραγωγική ενδυνάμωση της Eurocatering με νέες γραμμές σε Αθήνα και Βουλγαρία

Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2021 07:58

Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]

Παραγωγική ενδυνάμωση με νέες γραμμές σε Αθήνα και Βουλγαρία, είσοδο σε νέα προϊοντική κατηγορία αλλά και λειτουργία καταστήματος χονδρικής στην Κεντρική Αγορά Αθηνών περιλαμβάνει ο αναπτυξιακός σχεδιασμός της Eurocatering, η οποία διατηρεί ανοδική πορεία μεγεθών, με τις προβλέψεις για το 2021 να κάνουν λόγο για ρυθμό αύξησης εσόδων της τάξεως του 12%.

Αναλυτικότερα, στην δημιουργία νέας μονάδας στην Αθήνα προχωρά η Eurocatering με στόχο τη συνένωση των δραστηριοτήτων από τις υφιστάμενες μονάδες που διατηρεί σε Αθήνα και Λιβαδειά, καθώς και την αύξηση της παραγωγικής δυναμικής στα 350 χιλ τεμάχια ημερησίως από 100 χιλ. που είναι σήμερα. Πρόκειται για επένδυση περί τα 5,5 εκατ. ευρώ με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2022.

Σε ο,τι αφορά στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στη Λιβαδειά εξετάζεται η αξιοποίησή τους για την παραγωγή χυμών, κατηγορία στην οποία η εταιρεία δρομολογεί δυναμική είσοδο.

Παράλληλα, η Eurocatering προχωρά στην λειτουργία χώρου πώλησης χονδρικής στην αγορά του Ρέντη, ενώ σε ξεχωριστό τμήμα θα πραγματοποιούνται παρουσιάσεις των περίπου 1600 κωδικών της εταιρείας.

Την ίδια ώρα, μετά την εξαγορά στις αρχές του έτους της βουλγαρικής εμπορικής εταιρείας MS Fresh BG, η οποία έχει ήδη μετονομαστεί σε Eurocatering BG, η εταιρεία επιδιώκει και την παραγωγική της παρουσία στη γείτονα χώρα και προχωρά στην κατασκευή μονάδας παραγωγής στην βιομηχανική περιοχή της Σόφιας. Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει στην απόκτηση 45 στρεμμάτων, για τη κατασκευή  μονάδας 3500 τμ με δυο γραμμές παραγωγής και δυνατότητα υποστήριξης  65 χιλ. τεμάχια την ημέρα. Σημειώνεται ότι ο σχεδιασμός τελεί υπό την έγκριση των τοπικών αρχών.

Και αυτό το εγχείρημα εντάσσεται στο επενδυτικό πλάνο της διετίας 2021-2022 συνολικού ύψους 9,5 εκατ. ευρώ και όπως γνωστοποίησε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ.Χρυσόστομος Μαυρόπουλος επιδίωξη είναι η περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της Eurocatering στη Βουλγαρία με ταυτόχρονη  προώθηση των προϊόντων στις βαλκανικές αγορές.

Σε αυτό το πλαίσιο, έχουν ήδη προωθηθεί συμφωνίες με Βουλγάρικες και Ρουμάνικες αλυσίδες για την παραγωγή pl προϊόντων.

Σε επίπεδο μεγεθών η  Eurocatering εμφανίζει ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια με το 2020 να εμφανίζει πωλήσεις 38,6 εκατ. ευρώ έναντι 35 εκατ. ευρώ το 2019 και μερίδιο αγοράς περί το 27% στις σαλάτες και περί το 50% στην ιδιωτική ετικέτα. Η φετινή πορεία του οκταμήνου φαίνεται να επιβεβαιώνει τη πρόβλεψη για ρυθμό αύξησης εσόδων 12% τουλάχιστον.

Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές του έτους έχουν εισέρθει στο μετοχικό κεφάλαιο της Eurocatering συνεπενδύοντας  τα δύο funds, EOS Capital Partners και Elikonos 2 S.C.A. SICAR.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία ιδρύθηκε το 2000 ενώ το 2004 «σύστησε» για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά τις πλυμένες και κομμένες σαλάτες με το brand Φρεσκούλης.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα