Πάνω από 1 εκατομμύριο αιτήματα αξίας άνω των 200 εκατ. ευρώ από την πλατφόρμα Douleutaras.gr

Επέκταση και σε άλλες πόλεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό στα σχέδια της εταιρείας
Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2021 12:03
UPD:12:05

Η ψηφιοποίηση της καθημερινότητας αφορά και τις εργασίες στο σπίτι, όπως σημειώνει η διοικητική ομάδα της Douleutaras.gr, της ελληνική πλατφόρμας παροχής οικιακών υπηρεσιών μέσω Εύρεσης Επαγγελματιών για το Σπίτι. Σύμφωνα με τα στοιχεία της η πλατφόρμας κατέγραψε αύξηση των αιτημάτων ξεπερνώντας το 1 εκατομμύριο αιτήματα με την αξία συναλλαγών αυτών των αιτημάτων να ξεπερνάει τα 200 εκατ.ευρώ. και όπως τονίζει η εταιρεία το γεγονός αυτό σηματοδοτεί μία τρομερή αύξηση του κύκλου εργασιών των επαγγελματιών-συνεργατών της πλατφόρμας. 

Στα σχέδια της εταιρείας με τη νέα χρηματοδότηση του Ομίλου Olympia αλλά και την υποστήριξη του VentureFriends Fund είναι η επέκταση της υπηρεσίας τόσο σε άλλες πόλεις της Ελλάδας όσο και σε επιπλέον χώρες στο εξωτερικό.

Όπως αναφέρει η διοικητική ομάδα της Douleutaras.gr, η γρήγορη ψηφιοποίηση του κλάδου αλλά και η στενότερη σχέση που έχουνε αποκτήσει οι πολίτες με το σπίτι τους, ήταν από τους βασικούς λόγους που οδήγησαν στην κατακόρυφη άνοδο αιτημάτων προς την πλατφόρμα. Βασικός άξονας της ανάπτυξης αυτής είναι το γεγονός ότι η πλατφόρμα έχει συγκεντρώσει 4.200 και πλέον αξιολογημένους επαγγελματίες από 90 διαφορετικές ειδικότητες για το Σπίτι σε 6 πόλεις της Ελλάδας και της Κύπρου. «Παράλληλα, σημαντικό στοιχείο της εμπιστοσύνης που δείχνουν οι καταναλωτές, είναι η συνεχής υποστήριξη που παρέχει η πλατφόρμα καθ’ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης της εργασίας, αξιοποιώντας καινοτομικά τεχνολογικά εργαλεία, αλλά και την ομάδα υποστήριξης σε κάθε πελάτη», επισημαίνει η Douleutaras.gr. Η εταιρεία φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα οικοσύστημα επαγγελματιών που με βοηθό την τεχνολογία και τη στήριξη της πλατφόρμας αναπτύσσει τις ικανότητές του. Αξίζει να σημειωθεί πως 1 στους 2 χρήστες επιστρέφει στην πλατφόρμα για να αναρτήσει επιπρόσθετη εργασία. Αυτό αντικατοπτρίζεται άμεσα και στον υψηλό δείκτη NPS (Net promoter score), ο οποίος μετρά την ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη των πελατών και ξεπερνά το 72.  Επίσης, αυτό αποδεικνύεται και από τις 86.000 και πλέον αξιολογήσεις χρηστών που έχει λάβει μέχρι στιγμής η πλατφόρμα, με μέσο όρο αξιολογήσεων 4,7/5.

Οι πιο δημοφιλείς εργασίες σε ζήτηση βάσει των αιτημάτων που έλαβε η πλατφόρμα από το 2015 έως και σήμερα είναι Ανακαινίσεις, Μετακομίσεις, Ελαιοχρωματισμοί, Κουφώματα, Ξυλουργικά, Υδραυλικά, Ηλεκτρολογικά, Κλιματιστικά, Τέντες, Καθαρισμός Σπιτιού. Όσον αφορά τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών, το 53% των αιτημάτων αναρτήθηκε από γυναίκες. Σχετικά με τα ηλικιακά γκρουπ, το 65% των χρηστών αφορά ηλικίες 25-54, ενώ το 30% αφορά ηλικίες άνω των 55 στοιχείο που καταδεικνύει τη στροφή ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας  προς τις ψηφιοποιημένες λύσεις για το Σπίτι.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα