Daimaru, Matsuzakaya: Συμφωνία για συγχώνευση τον Σεπτέμβριο

Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 09:39

ΣΥΜΦΩΝΙΑ για την εξαγορά της ιαπωνικής ανταγωνίστριάς της, Matsuzakaya Holdings Co., και τη δημιουργία της μεγαλύτερης διαχειρίστριας πολυκαταστημάτων στη δεύτερη σε μέγεθος οικονομία στον κόσμο, προχώρησε η Daimaru Inc.

Η Daimaru, η τρίτη σε μέγεθος εισηγμένη στο Χρηματιστήριο του Τόκυο εταιρεία πολυκαταστημάτων και η Matsuzakaya θα συνδυαστούν υπό μία εταιρεία συμμετοχών τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με σημερινή κοινή τους ανακοίνωση στο Χρηματιστήριο του Τόκυο.

Οι εταιρείες λιανικής πώλησης, που άρχισαν τη δραστηριότητά τους με την πώληση κιμονό πριν από τρεις και πλέον αιώνες, είχαν το έτος που έληξε τον Φεβρουάριο του 2006 συνδυασμένες πωλήσεις 1,17 τρισ. γιέν (9,9 δισ. δολ.), περισσότερες από τις αντίστοιχες της Takashimaya Co.

Οι εταιρείες λιανικής πώλησης στοχεύουν σε λειτουργικά κέρδη 60 δισ. γιέν έως το 2010 σύμφωνα με την ανακοίνωση. Η Daimaru θα λάβει 1,4 μετοχές της εταιρείας συμμετοχών για κάθε μία υπάρχουσα μετοχή, ενώ η Matsuzakaya, θα λάβει μία για κάθε μία μετοχή.

Οι πωλήσεις της Daimaru ανήλθαν σε 822,6 δισ. γιέν τη χρήση που έληξε στις 28 Φεβρουαρίου του 2006, έναντι πωλήσεων 343,9 δισ. γιέν της Matsuzakaya. Οι συνδυασμένες πωλήσεις θα υπερβούν εκείνες της Takashimaya ύψους 1,03 τρισ. γιέν, της τρίτης μεγαλύτερης διαχειρίστριας πολυκαταστημάτων της Ιαπωνίας.

Τα ιαπωνικά πολυκαταστήματα προσπαθούν να αντιστρέψουν την επί μία δεκαετία μείωση των πωλήσεων, καθώς ο πληθυσμός μειώνει και τα εξειδικευμένα καταστήματα προσελκύουν περισσότερους καταναλωτές στην αγορά λιανικής πώλησης ύψους 130 τρισ. γιέν της χώρας.

Η Daimaru, που ιδρύθηκε στο Κυότο το 1717 έχει 16 πολυκαταστήματα, και 68 σούπερ μάρκετ στις περιοχές του Τόκυο και της Οσάκα.

Η Matsuzakaya, η οποία ιδρύθηκε στη Ναγκόγια το 1611 έχει εννέα πολυκαταστήματα σε όλη τη χώρα και 18 σούπερ μάρκετ στο Τόκυο και τη Ναγκόγια στην Κεντρική Ιαπωνία.

Ανοδικά κινήθηκαν οι μετοχές της εταιρείας λιανικής μετά το δημοσίευμα στην εφημερίδα Nikkei στις 17 Φεβρουαρίου, ότι η εταιρεία βρίσκεται στο στάδιο των διαπραγματεύσεων για συγχώνευση. Οι μετοχές της Daimaru αναρριχήθηκαν 8,6% κατά την επόμενη ημέρα.

Οι ετήσιες πωλήσεις των πολυκαταστημάτων στην Ιαπωνία, μειώθηκαν 0,7% φθάνοντας στα 7,77 τρισ. γιέν το 2006, σύμφωνα με τα στοιχεία της Japan Department Stores Association. Τα πολυκαταστήματα στη χώρα πουλούν τρόφιμα, ρούχα, έπιπλα κατοικιών, αξεσουάρ, καλλυντικά και ηλεκτρονικές συσκευές και ενοικιάζουν χώρους για τη δημιουργία εστιατορίων και σημείων πώλησης ειδών πολυτελείας, συμπεριλαμβανομένης της LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA και της Gucci Group NV.

Την ίδια ώρα οι πωλήσεις αυξάνονται στα εξειδικευμένα σημεία λιανικής πώλησης, όπως στην Fast Retailing και την Ryohin Keikaku Co.

Η Fast Retailing Co., η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων της Ασίας, είπε τον Ιανουάριο ότι τα κέρδη της το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν 2,2% μετά τα νέα σχέδια ρούχων, συμπεριλαμβανομένων των blue jean και των ενδυμάτων από fleece που αύξησε τις πωλήσεις στα καταστήματα ενδυμάτων Uniglo.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα