Ειδικό microsite στο οποίο παρέχονται πληροφορίες για κάθε τομέα στον οποίο δραστηριοποιείται (ζωή, υγεία, περιουσία, σύνταξη, άμεση βοήθεια) δημιούργησε η Interamerican στο πλαίσιο της νέας διαφημιστικής της καμπάνιας.
Σε καθέναν από αυτούς τους τομείς υπάρχει ειδική φόρμα επικοινωνίας, την οποία οι επισκέπτες μπορούν να συμπληρώσουν για να λάβουν περαιτέρω ενημέρωση σχετικά με τα προγράμματα που τους ενδιαφέρουν.
Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, πρωταγωνιστής σε αυτή τη νέα ιδέα επικοινωνίας, με κεντρικό μήνυμα: «Δεν είσαι μόνος», είναι ο Ανθρωπος. Ο πελατοκεντρισμός αποτελεί βασική αξία στην εταιρική ιδεολογία της Interamerican, υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.