China Mobile: Υψηλότερα κέρδη από τους νέους χρήστες ρεκόρ

Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2007 12:02

ΑΥΞΗΣΗ 19% σημείωσαν το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης τα καθαρά κέρδη της China Mobile Ltd., της μεγαλύτερης εταιρείας κινητής τηλεφωνίας από πλευράς χρηματιστηριακής αξίας στον κόσμο, μετά την προσέλκυση περισσότερων των 14 εκατ. συνδρομητών, κυρίως στις αγροτικές περιοχές της Κίνας.

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 19,9 δισ. γιουάν (2,6 δισ. δολ.) από 16,7 δισ. γιουάν, πριν από ένα χρόνο. Η China Mobile δεν αποκάλυψε τα στοιχεία του τετάρτου τριμήνου, τα οποία υπολόγισε το Bloomberg αφαιρώντας τα αποτελέσματα του εννεαμήνου από τα αντίστοιχα του συνόλου του έτους που ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία. Οι πωλήσεις αναρριχήθηκαν στα 82,7 δισ. γιουάν από 70,6 δισ. γιουάν. Η Rainie Lei, εκπρόσωπος της εταιρείας, αρνήθηκε να επιβεβαιώσει τα στοιχεία.

Η εταιρεία που εδρεύει στο Πεκίνο πρόσθεσε συνδρομητές ρεκόρ, κάθε μήνα από τον Οκτώβριο του 2006, μείωσε τις τιμές και επεκτάθηκε στις αγροτικές περιοχές της Κίνας. Ο ανώτατος εκτελεστικός της διευθυντής, Wang Jianzhou σχεδιάζει να διατηρήσει τα κέρδη προσφέροντας υπηρεσίες που επιτρέπουν ταχύτερο κατέβασμα μουσικής και ταινιών, μέσω του δικτύου αξίας 3,1 δισ. δολ. που θα αρχίσει τις δοκιμές τον Οκτώβριο.

Κατά μέσον όρο εννέα οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, εκτιμούσαν ότι η εταιρεία θα εμφανίσει κέρδη 20,5 δισ. γιουάν.

Στο σύνολο της χρήσης τα καθαρά κέρδη της China Mobile αυξήθηκαν 23%, φθάνοντας στα 66 δισ. γιουάν από 53,55 δισ. γιουάν πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με τη σημερινή ανακοίνωσή της. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν στα 295,4 δισ. γιουάν, από 243 δισ. γιουάν.

Η Κίνα, η μεγαλύτερη αγορά κινητής τηλεφωνίας στον κόσμο από πλευράς χρηστών αριθμούσε έως τα τέλη του Δεκεμβρίου, 461,1 εκατ. χρήστες. Η χώρα απέκτησε 6,3 εκατ. χρήστες τον Ιανουάριο, αριθμώντας συνολικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της κυβέρνησης, 467,4 εκατ. χρήστες.

Η China Mobile, που ελέγχει περίπου το 65% της αγοράς κινητής τηλεφωνίας στην Κίνα, μείωσε τις τιμές και προσέφερε πέρυσι πιο φθηνά μηνιαία πακέτα σε πόλεις όπως το Πεκίνο και η Γκουανγκζού για να αυξήσει τον αριθμό των συνδρομητών.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα