Tο διπλασιαμό των καταστημάτων της στις χώρες της «Νέας Ευρώπης» (Βουλγαρία, Ρουμανία, Πολωνία, Σερβία, Ουκρανία,Τουρκία) ανακοίνωσε σήμερα στο Λονδίνο ο διευθύνων σύμβουλος της Τράπεζας Νίκος Νανόπουλος, σε παρουσιάση της στρατηγικής του ομίλου σε μεσοπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα (3-5 έτη).
Εξειδικεύοντας τη στρατηγική των επομένων 3-5 ετών της τράπεζας στις χώρες της περιοχης, επεσήμανε ότι η ταχύρρυθμη οργανική ανάπτυξη, βασίζεται στη σημαντική επέκταση του δικτύου με διπλασιασμό των καταστημάτων έως το 2009 ώστε να υπερβούν τα 1.400 καταστήματα, ενώ παράλληλα, τα Επιχειρηματικά Κέντρα από 20 σήμερα, θα ξεπεράσουν τα 120.
Οι στόχοι του ομίλου Eurobank EFG για τη Νέα Ευρώπη, όπως παρουσιάστηκαν έχουν ως εξής:
- Καθαρά κέρδη άνω των 60 εκατ. ευρώ για το 2007 και άνω των 260 εκατ. ευρώ για το 2009,
- Δείκτης αποτελεσματικότητας (κόστος προς έσοδα) χαμηλότερος του 58% ως το 2009, και αποδοτικότητα επί των εποπτικών ιδίων κεφαλαίων άνω του 15% ως το 2009
Αυτοί οι οικονομικοί στόχοι εντάσσονται στο πλαίσιο των ευρύτερων στόχων του Ομίλου για μέση ετήσια αύξηση καθαρών κερδών τουλάχιστον 22%, αποδοτικότητα ιδίων κεφαλαίων άνω του 25%, και δείκτη αποτελεσματικότητας κάτω του 45% μέχρι το 2009.
Με συνολικό ενεργητικό ύψους περίπου 7 δισ. ευρώ στο τέλος του 2006, ο Όμιλος κατέχει την 7η θέση στο χρηματοπιστωτικό κλάδο στις χώρες που έχει παρουσία. Στην πρώτη ομάδα χωρών (Βουλγαρία, Ρουμανία και Σερβία) ο Όμιλος σύντομα θα κατακτήσει την 3η με 4η θέση.
Στη δεύτερη ομάδα χωρών (Πολωνία, Τουρκία και Ουκρανία) όπου άρχισε να δραστηριοποιείται πιο πρόσφατα -δεδομένου και του μεγέθους των αγορών- η κατάκτηση μιας θέσης μέσα στις δέκα πρώτες είναι εφικτή. Η ανάπτυξη αυτή σημειώθηκε κυρίως τα δύο τελευταία χρόνια, επενδύοντας κεφάλαια ύψους ενός δισ. ευρώ.
ΑΠΕ-ΜΠΕ