H&M: Yψηλότερες πωλήσεις τον Μάρτιο

Μετά τον σχεδιασμό ενδυμάτων από την Madonna
Δευτέρα, 16 Απριλίου 2007 10:49

ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ άνοδο σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον 15 μηνών σημείωσαν οι πωλήσεις της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης της Ευρώπης, Hennes & Mauritz AB, στα καταστήματά της που λειτουργούν ένα έτος, καθώς ο πιο ζεστός καιρός και τα μοντέλα που σχεδίασε η Madonna, προσήλκυσαν περισσότερους καταναλωτές.

Οι πωλήσεις στα καταστήματα που λειτουργούν τουλάχιστον ένα έτος αυξήθηκαν 17% τον Μάρτιο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στη Στοκχόλμη. Τα συνολικά έσοδα – εξαιρουμένων των συναλλαγματικών ισοτιμιών – αυξήθηκαν 29%. Κατά μέσον όρο, 16 οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από την SME Direkt προέβλεπαν ότι η συνολική ανάπτυξη θα ήταν 21% και 9,5% στα καταστήματα που λειτουργούν τουλάχιστον ένα έτος.

Η εταιρεία άρχισε να πουλά ενδύματα, συμπεριλαμβανομένων και μεταξωτών φορεμάτων που σχεδίασε τον μήνα που πέρασε, η Madonna. Η σειρά, προσήλκυσε εκατοντάδες καταναλωτές στο πρώτο νέο κατάστημα της εταιρείας στις 10 Μαρτίου στο Χονγκ Κονγκ, στο πλαίσιο της επέκτασης για να ανταγωνιστεί με την Inditex SA. Η απουσία χιονιού στις αγορές συμπεριλαμβανομένης της γερμανικής, αύξησαν επίσης τις πωλήσεις τον περασμένο μήνα.

Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άνοδο 13 κορώνες, ποσοστό 3%, φθάνοντας στις 443 σουηδικές κορώνες η μία και διαπραγματεύθηκαν στις 442 κορώνες στις 9:03 π.μ., στη Στοκχόλμη, τοπική ώρα. Φέτος οι μετοχές έχουν σημειώσει άνοδο 57%, ενώ μετοχές της Inditex την ίδια χρονική περίοδο έχουν αναρριχηθεί κατά 50%.

Στα τέλη Μαρτίου τα καταστήματα της εταιρείας έφθαναν τα 1.386, σύμφωνα με την ανακοίνωση της H&M.

Η H&M ανακοίνωσε αύξηση 27% των κερδών το πρώτο τρίμηνο στα νέα καταστήματα που άνοιξε σε χώρες όπως οι ΗΠΑ και η Ισπανία.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα