Σε στρατηγική συνεργασία προχωρούν οι εταιρείες Tempo OMD και η IRI Hellas, με βασικό στόχο την αύξηση της κερδοφορίας των διαφημιζόμενων επιχειρήσεων και την ανάπτυξη των μαρκών τους, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τη χρήση βασικών εργαλείων του Marketing: την επικοινωνία, τις ενέργειες προώθησης ή την τιμή πώλησης.
Κάθε πελάτης πλέον μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση σε καινοτόμες υπηρεσίες Marketing Intelligence από τις δύο ισχυρές εταιρείες (IRI Hellas – Tempo OMD) που συνεργάζονται στον μέγιστο βαθμό, εκμεταλλευόμενες τη μεγάλη εξειδίκευση και τεχνογνωσία που έχει η κάθε μία στον τομέα της.
Με τον τρόπο αυτό, δίδεται μια data driven απάντηση στο πως οι καταναλωτές αντιδρούν απέναντι στις διάφορες ενέργειες Marketing. Κι αυτό γίνεται ακόμα πιο σημαντικό σε ένα περιβάλλον ρευστότητας και αβεβαιότητας όπου ταυτόχρονα έχουμε ανάγκη να μετρούμε την αποδοτικότητα του κάθε ευρώ.
Πιο συγκεκριμένα, με σύγχρονες στατιστικές μεθοδολογίες και διεθνή εργαλεία, αναλύονται μια σειρά από παράγοντες που διαμορφώνουν τους όγκους και την αξία πωλήσεων των προϊόντων και καταγράφεται η συνεισφορά του κάθε παράγοντα στο τελικό αποτέλεσμα, λαμβάνοντας πάντα υπόψη το γενικότερο πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί η αγορά, π.χ. η τωρινή πανδημία.