H&M: Το μποϊκοτάζ έριξε τις πωλήσεις στην Κίνα

Παρασκευή, 02 Ιουλίου 2021 11:50
UPD:11:54
REUTERS/FLORENCE LO

Ο σουηδικός γίγαντας μόδας H&M είδε τις πωλήσεις του να πέφτουν στην Κίνα, ως αποτέλεσμα του κινεζικού μποϊκοτάζ.

Η H&M ήταν μεταξύ των εμπορικών σημάτων που εξέφρασαν τις ανησυχίες τους  σχετικά με τις αναφορές για παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε βάρος της μουσουλμανικής μειονότητας των Ουιγούρων στην κινεζική επαρχία Σιντσιάνγκ.

Η δήλωσή της οδήγησε διάφορες διασημότητες στην διακοπή της συνεργασίας τους με την εταιρία και τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου να «εξαφανίσουν» την H&M.

Η πτώση των πωλήσεων ήρθε παρόλο που ο διεθνής όμιλος επέστρεψε στα κέρδη καθώς μειώθηκε ο αντίκτυπος της πανδημίας.

Η Κίνα αντιπροσώπευε περίπου το 5% των πωλήσεων του ομίλου λιανικής πέρυσι και είναι ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της.

Οι πωλήσεις της H&M στην Κίνα μειώθηκαν κατά 23%, σε τοπικό νόμισμα, για το δεύτερο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

«Όσον αφορά την Κίνα, η κατάσταση παραμένει περίπλοκη», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος Χέλενα Χέλμερσον, καθώς η H&M ποσοτικοποίησε για πρώτη φορά τον αντίκτυπο του μποϊκοτάζ.

Να σημειωθεί ότι η H&M anako;invse ισχυρότερα από το αναμενόμενο κέρδη προ φόρων ύψους 420 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο, μετά από απώλεια την ίδια περίοδο το 2020.

Γιατί μποϊκοτάρεται η H&M στην Κίνα

Αρκετές δυτικές μάρκες, όπως η H&M και η Nike, αντιμετώπισαν πρόσφατα αντιδράσεις από Κινέζους πελάτες τους, αφού οι εταιρείες εξέφρασαν τις ανησυχίες τους σχετικά με τις καταγγελίες για καταναγκαστική εργασία σε βάρος των Ουιγούρων στην παραγωγή βάμβακος.

Τον Μάρτιο, η H&M απομακρύνθηκε από την κινεζική online πλατφόρμα λιανικής Tmall και τις εφαρμογές των εταιριών τηλεπικοινωνιών.

Αργότερα τον Μάρτιο, η H&M δήλωσε ότι ήταν αφοσιωμένη στην ανάκτηση της εμπιστοσύνης των πελατών και των συνεργατών της Κίνας και ότι η δέσμευσή της για τη χώρα παρέμεινε ισχυρή.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από BBC



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα