Belle: 1,1 δισ. δολ. από τη δημόσια εγγραφή στο Χονγκ Κονγκ

Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε το Bloomberg News
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2007 09:33

ΠΟΣΟΝ 8,7 δισ. δολ. Χονγκ Κονγκ (1,1 δισ. δολ. ΗΠΑ) κατά τη μεγαλύτερη δημόσια εγγραφή στο εξωτερικό από κινεζική εταιρεία καταναλωτικών ειδών, άντλησε η Belle International Holdings Ltd. και οι μέτοχοί της, σύμφωνα με τρεις ανθρώπους που γνωρίζουν καλά το θέμα.

Η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης υποδημάτων τηης χώρας και οι μέτοχοι, πούλησαν σχεδόν 1,4 δισ. μετοχές ή μερίδιο 17%, στο 6,20 δολ. Χονγκ Κονγκ ανά μετοχή, σύμφωνα με τους ίδιους ανθρώπους που έχουν άμεση γνώση του θέματος, αλλά προτίμησαν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους πριν από την επίσημη ανακοίνωση.

Η τιμή διάθεσης κατά τη δημόσια εγγραφή ήταν στα υψηλότερα επίπεδα κλίμακας μετά τη ζήτηση των μεμονωμένων επενδυτών που ήταν 500 φορές περισσότερες της αρχικής προσφοράς ή πλέον των 55 δισ. δολ. ΗΠΑ.

Η Credit Suisse Group και η Morgan Stanley διαχειρίστηκαν την πώληση των μετοχών της Belle που αποτελείτο από 1,16 δισ. νέες μετοχές.

Η Carson Lui, εκπρόσωπος της Belle, αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα. Η Josephine Lee της Credit Suisse και τη Po-ling Cheung της Morgan Stanley, στο Χονγκ Κονγκ, επίσης αρνήθηκαν να κάνουν σχόλιο.

Οι λιανικές πωλήσεις στην πιο πολυπληθή χώρα του κόσμου, σημείωσαν άνοδο 15% φθάνοντας στα 2,1 τρισ. γιουάν (273 δισ. δολ.) το πρώτο τρίμηνο, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Κατά μέσον όρο η κατανάλωση υποδημάτων στην Κίνα υστερεί από την αντίστοιχη των ΗΠΑ, όπου 301 εκατ. άνθρωποι αγοράζουν ο κάθε ένας 7,3 ζευγάρια παπούτσια κατά μέσον όρο τον χρόνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της επενδυτικής τράπεζας China International Capital Corp.

Η ζήτηση για τις μετοχές της Belle υπερέβη τα 411,4 δισ. δολ. Χονγκ Κονγκ των μετοχών που ζήτησαν μεμονωμένοι επενδυτές στο Χονγκ Κονγκ στη δημόσια εγγραφή 22 δισ. δολ. της Industrial & Commercial Bank of China Ltd. η πώληση μετοχών από τη μεγαλύτερη τράπεζα της Κίνας ήταν η πρώτη μεγαλύτερη στον κόσμο.

Η Belle είναι η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης γυναικείων υποδημάτων της Κίνας από πλευράς εσόδων, αριθμού σημάτων και καταστημάτων. Πέρυσι η εταιρεία είχε 3.828 καταστήματα πώλησης σε 150 κινεζικές πόλεις και σχέδια για τη δημιουργία 1.000 καταστημάτων ετησίως στη χώρα, σύμφωνα με την ίδια.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα