ΕΒΕΘ: Διαδικτυακή εκδήλωση στις 26/5 για την επίδραση της πανδημίας στις διαδικτυακές πωλήσεις

Πως προσαρμόζονται οι επιχειρήσεις
Τρίτη, 18 Μαΐου 2021 10:29
UPD:10:31
voria.gr

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, προσκαλούν σε διαδικτυακή ενημερωτική εκδήλωση, την Τετάρτη 26 Μαΐου 2021 και ώρα 15.00, με θέμα: «Νέες καταναλωτικές συμπεριφορές και προσαρμογή των επιχειρήσεων στις διαδικτυακές πωλήσεις-Η καταλυτική επίδραση της πανδημίας».

Η εκδήλωση είναι ανοικτή στο κοινό, κατόπιν εγγραφής. 

Παρακαλείστε να συμπληρώσετε τη φόρμα συμμετοχής, στην πλατφόρμα zoom, πατώντας εδώ , μέχρι το πρωί της Τετάρτης 26.5.21 και ακολούθως θα λάβετε το σύνδεσμο ηλεκτρονικής παρακολούθησης. 

Πρόγραμμα Εκδήλωσης:

15.00-15.10 Χαιρετισμοί: 

  • Εμμανουήλ Βλαχογιάννης, Α Αντιπρόεδρος του ΕΒΕΘ

  • Κατερίνα Γκοτζαμάνη, Καθηγήτρια, Διευθύντρια ΔΠΜΣ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – ΜΒΑ, Διευθύντρια, Εργαστηρίου Επιχειρηματικής Αριστείας του ΠΑΜΑΚ

15.10-15.50 Παρουσιάσεις: 

  • Αναστασία Θεοδώρου, Ερευνήτρια Μάρκετινγκ, "Η ανίχνευση των επιπτώσεων της πανδημίας του Covid-19 στην καταναλωτική συμπεριφορά στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης".

  • Πασχάλης Τεμεκενίδης, Διευθυντής Ερευνών εταιρείας δημοσκοπήσεων Palmos Analysis: “Οι απόψεις των επιχειρήσεων για τις αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά και οι προκλήσεις για προσαρμογή και ανάπτυξη τους”.

15.50-16.20 Συζήτηση μεταξύ εισηγητών και ακροατηρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες:  

Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, Τύπου και Εκδόσεων ΕΒΕΘ,  τηλ. 2310-370132

Σημειώνεται ότι τα προσωπικά δεδομένα που θα καταχωρίσουν οι ενδιαφερόμενοι κατά την υποβολή της φόρμας συμμετοχής θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τις ανάγκες της παρούσας εκδήλωσης. 

 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα