Από την έντυπη έκδοση
Το όριο των 25.000 ναυτικών ξεπέρασε το pool της Seafair, η οποία δραστηριοποιείται στη Νέα Υόρκη, τη Μανίλα, την Οδησσό και την Αθήνα, προσφέροντας υπηρεσίες και λογισμικό στον χώρο του maritime crewing, με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και την υποστήριξη επενδυτών όπως είναι η FJ Labs (επενδύει σε κάποια από τα πιο επιτυχημένα startups παγκοσμίως, όπως η Uber, η Airbnb και η Flexport), ενώ έχει την καθοδήγηση μεγάλων ονομάτων της ελληνικής ναυτιλίας, όπως οι Ιωάννης Μαρτίνος (Signal Group), Χάρις Πλακαντωνάκη (Starbulk) και Βασίλης Παπαγιαννόπουλος (Common Progress).
Η εταιρεία λειτουργεί γραφεία στην Ουκρανία και τις Φιλιππίνες.
«Οι υπηρεσίες μας παρέχονται ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών, καθώς μπορούν είτε να προμηθευτούν ένα ναυτικό ή ένα module του λογισμικού μας, είτε να μας εμπιστευτούν τη διαχείριση του πληρώματος ενός ολόκληρου καραβιού (3rd party crew management) και να χρησιμοποιούν το λογισμικό μας για όλες τις διαδικασίες crewing», αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία.
Οι επενδύσεις της επόμενης μέρας
Στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης σκοπεύει να επενδύσει η Seafair για να διευκολύνει τις ναυτιλιακές εταιρείες να βρουν ποια προφίλ ναυτικών κάνουν κάθε πλοίο πιο αποτελεσματικό και αποδοτικό.
Ταυτόχρονα θα συνεχίσει να εργάζεται για να βελτιώσει τις διαδικασίες πρόσληψης, ανάπτυξης και διατήρησης πληρωμάτων, χρησιμοποιώντας περισσότερη τεχνολογία και δεδομένα.
Τέλος, αναπτύσσει τεχνολογία που βοηθά τους ναυτικούς να έχουν μια καλύτερη ζωή πάνω στο καράβι και να διατηρούν τους δεσμούς με τους ανθρώπους που βρίσκονται στην ξηρά.
Η λέξη κλειδί στη λειτουργία της εταιρείας είναι η αξιολόγηση των ναυτικών, αφού οι ναυτιλιακές εταιρείες, εκτός από το βιογραφικό, λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με την εγκυρότητα των διπλωμάτων και των προηγούμενων εμπειριών των ναυτικών και ανάλυση για την απόδοσή τους στις συνεντεύξεις και τα τεστ που τους πέρασε η Seafair.
«Η έμφασή μας στη διαφάνεια είναι τόσο μεγάλη που οι πελάτες μας μπορούν να δουν ακριβώς τα ίδια δεδομένα για ναυτικούς με αυτά που μπορούμε να δούμε εμείς εσωτερικά στη Seafair», σημειώνει χαρακτηριστικά η εταιρεία.
Το σύστημα εύρεσης ναυτικών
Το σύστημα εύρεσης ναυτικών που έχει αναπτύξει δίνει τη δυνατότητα στα τοπικά γραφεία στην Ουκρανία και στις Φιλιππίνες να βρίσκουν τους ναυτικούς που χρειάζονται οι πλοιοκτήτες γρήγορα και πιο αξιόπιστα. Το λογισμικό διευκολύνει τις διαδικασίες στα crew department, προκειμένου να μη χάνουν το 30% με 40% του χρόνου τους μεταφέροντας δεδομένα που έλαβαν μέσω email από ένα γραφείο εύρεσης εργασίας στο σύστημα διαχείρισης ναυτικών που χρησιμοποιούν. Με το συγκεκριμένο λογισμικό, οι ναυτιλιακές μπορούν να αποθηκεύσουν αυτόματα την πληροφορία για τους ναυτικούς, ανεξάρτητα αν προμηθεύονται τους ναυτικούς από τη Seafair ή από άλλα γραφεία. Έτσι, τα τμήματα crewing μπορούν να βλέπουν μέσα σε 5 κλικ όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για τους ναυτικούς, χωρίς να δαπανούν χρόνο για την αποθήκευσή τους στο σύστημα.
Πώς έγινε η αρχή
Η Seafair ξεκίνησε τη δραστηριότητά της αφού ήρθε σε επαφή με πολλούς πλοιοκτήτες και αντιλήφθηκαν τα στελέχη της πόσο δύσκολη είναι για τη ναυτιλιακή βιομηχανία η διαδικασία εύρεσης και συνεργασίας με καλής ποιότητας ναυτικούς. «Είδαμε ότι με τη χρήση τεχνολογίας και δεδομένων μπορούμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους που διαχειρίζονται το crewing να γίνουν πιο αποτελεσματικοί και να λύσουν πολλά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα. Πιστεύουμε ότι ο ανθρώπινος παράγοντας είναι ο πιο σημαντικός στον χώρο των πληρωμάτων και θέλουμε να βοηθήσουμε και τις δύο μεριές, ναυτιλιακές και ναυτικούς, να μπορούν να συνεργαστούν εύκολα και αποδοτικά», υπογραμμίζει η εταιρεία