ΣΧΕΔΙΑ αύξησης των διεθνών πωλήσεων στο 10% των συνολικών της σε μία δεκαετία κάνει η NTT DoCoMo Inc., που πραγματοποιεί περίπου το σύνολο των εσόδων της στην Ιαπωνία, σύμφωνα με τον οικονομικό της διευθυντή Μασαγιούκι Χιράτα.
Η DoCoMo, η μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας της Ιαπωνίας ενδέχεται να επιδιώξει εξαγορές στην Κίνα, την Ινδία, το Βιετνάμ, την Ινδονησία, την Ταϊλάνδη και τη Μαλαισία, είπε ο Χιράτα σε συνέντευξη που παραχώρησε σήμερα στη Σιγκαπούρη. Λιγότερο του 1% των πωλήσεων της DoCoMo προήλθαν από το εξωτερικό.
Η εταιρεία στοχεύει σε αύξηση 29% των διεθνών πωλήσεων στα 45 δισ. γιέν (364 εκατ. δολ.) το δωδεκάμηνο που λήγει στις 31 Μαρτίου από 35 δισ. γιέν πριν ένα χρόνο, σύμφωνα με τον Χιράτα. Οι πωλήσεις εκτός Ιαπωνίας ενδέχεται να αγγίξουν τα 100 δισ. γιέν σε τρία με πέντε χρόνια, συμπλήρωσε ο ίδιος.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις αποτέλεσαν το 0,7% των συνολικών εσόδων της εταιρείας την τελευταία χρήση, ύψους 4,79 τρισ. γιέν. Τα καθαρά κέρδη το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου υποχώρησαν στα 457,3 δισ. γιέν από 610,6 δισ. γιέν πριν από ένα έτος.
Αμετάβλητες στα 194.000 γιέν η μία διατηρήθηκαν σήμερα οι μετοχές της DoCoMo κατά το τέλος της συνεδρίασης στο Χρηματιστήριο του Τόκυο. Φέτος έχουν σημειώσει άνοδο 3,2%, υστερώντας της ανόδου 5,9% του δείκτη Nikkei 225 την ίδια χρονική περίοδο.