Optima bank: 2 βραβεία για τις πρακτικές εξυπηρέτησης των πελατών της

Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2021 12:08
UPD:12:09

Μέσα στο 2020 η Optima bank κατέγραψε πολλαπλές διακρίσεις και επιτυχίες, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.  Μεταξύ αυτών και η σημαντική διάκρισή της με 2 βραβεία στο θεσμό των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, που διοργανώνει εδώ και 11 χρόνια το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), επιβεβαιώνουν την διαφορετική φιλοσοφία της τράπεζας, που αποφάσισε να τα κάνει όλα από την αρχή. 

Σύμφωνα με ανακοίνωση της τράπεζας, βραβεύθηκε στην κατηγορία ‘’Η Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη’’,  για την εφαρμογή πρακτικών που προσφέρουν την βέλτιστη και εξατομικευμένη τραπεζική εμπειρία στον πελάτη. Η τράπεζα σημειώνει ότι έχοντας, μόλις, συμπληρώσει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, κατάφερε όχι μόνο να εκπληρώσει, αλλά και να διακριθεί για έναν από τους βασικότερους στρατηγικούς στόχους της, που δεν είναι άλλος από το να παρέχει τη βέλτιστη τραπεζική εμπειρία. Βασισμένη σε σύγχρονες και καινοτόμες πρακτικές εξυπηρέτησης και με σύμμαχο την τεχνολογία, η Optima bank  επενδύει στην εξέλιξη απλών, ευέλικτων και συγχρόνων προϊόντων & υπηρεσιών που ανταποκρίνονται σε κάθε ανάγκη, αλλάζοντας ριζικά τα δεδομένα της τραπεζικής στην χώρα.

Ταυτόχρονα, η Optima bank βραβεύθηκε στην ίδια διοργάνωση και στην κατηγορία ‘’Καλύτερη σχέση συνεργασίας με εξωτερικό πάροχο’’ για τη δημιουργία τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών (call center) σε συνεργασία με τη Mellon Technologies. 

O κ. Δημήτρης Κυπαρίσσης, διευθύνων Σύμβουλος της Optima bank δήλωσε αναφορικά με τις βραβεύσεις της τράπεζας: ‘’Οι διακρίσεις για εμάς στην Optima bank εκτός από τιμή, αποτελούν και δέσμευση. Δέσμευση για να συνεχίσουμε να λειτουργούμε και να εργαζόμαστε μεθοδικά με σκοπό να αλλάξουμε τα δεδομένα στον κλάδο και να κάνουμε την τραπεζική συναλλαγή μια ευχάριστη εμπειρία. Το σημαντικότερο όμως βραβείο, είναι αυτό που παίρνουμε καθημερινά από τους πελάτες μας οι οποίο αναγνωρίζουν το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουμε, δηλώντας σε ποσοστό άνω του 80% ότι θα σύστηναν την τράπεζα σε γνωστούς και φίλους ’’.

Σχετικά με την Optima bank 
H Optima bank είναι το μοναδικό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα στην Ελλάδα το οποίο εκτός από την πλήρη τραπεζική άδειά που κατέχει, είναι ταυτόχρονα και ένα από τα κορυφαία μέλη του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Η νέα τράπεζα δημιουργήθηκε στις 31 Ιουλίου 2019, μετά από τη μεταβίβαση των μετοχών της Επενδυτικής Τράπεζας της Ελλάδος και την ένταξή της στον Όμιλο ‘’ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ’, έναν ισχυρό Όμιλο με ηγετική θέση στην ελληνική οικονομία και πρωταγωνιστικό ρόλο στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Ακολουθώντας μια διαφορετική τραπεζική φιλοσοφία, η Optima bank μετασχηματίζεται σε μια σύγχρονη εμπορική τράπεζα. Οι πελάτες της Optima bank, μέσα από το μοντέλο προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, μπορούν να καλύψουν το σύνολο των αναγκών τους σε όλους τους τομείς της τραπεζικής και επενδυτικής δραστηριότητας. 
www.optimabank.gr 

Για επικοινωνία με την Optima bank: Άκης Κελέσης, αία relate, τηλ. 210 7418935, [email protected]
      



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα