Διευρύνει την γκάμα των προϊόντων του ο όμιλος Unilever

Ντεμπούτο των χυμών Urban Monkey στην Ελλάδα
Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2021 06:00

Από την έντυπη έκδοση

Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected] 

Παραμένοντας αλώβητη από την εξάπλωση της πανδημίας, η Unilever κάνει ντεμπούτο στην Ελλάδα στη νέα κατηγορία των Raw (ωμών - ακατέργαστων) χυμών, μέσω του σήματος Urban Monkey, διεκδικώντας κατάκτηση ισχυρού μεριδίου στην ευρύτερη αγορά των plant based.

Διαθέτοντας, σε πρώτη φάση, έξι κωδικούς, οι οποίοι αρχικά διακινούνται σε 40 επιλεγμένα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας, με το συγκεκριμένο brand η Unilever διευρύνει την προϊοντική της γκάμα στην αγορά των φυτικών επιλογών, η οποία βαίνει συνεχώς αυξανόμενη.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι χυμοί Urban Monkey φτιάχνονται με τη διαδικασία της ψυχρής έκθλιψης (cold-pressed), μια αργή και ψυχρή εξαγωγή του χυμού των φρούτων και λαχανικών, που διατηρεί όλα τα θρεπτικά συστατικά τους και δεν καταστρέφει τις βιταμίνες. Σε όρους συσκευασίας κάθε μπουκάλι των προϊόντων είναι από 75% ανακυκλωμένο πλαστικό (rPET) και από 25% bioPET (πλαστικό από ανανεώσιμες πηγές, όπως ζαχαροκάλαμο). Παράλληλα η εταιρεία δεσμεύεται να προσφέρει 0,05 ευρώ ανά μπουκάλι που πωλείται σε πρωτοποριακά και δημιουργικά projects ή ανθρώπους που αναβαθμίζουν τη ζωή της πόλης.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα