Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε τη χρηματοδοτική συμμετοχή του ελληνικού κράτους στην κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας της Θεσσαλονίκης.
Η Κομισιόν αποφάσισε να μην εγείρει αντιρρήσεις όσον αφορά τη σύμβαση παραχώρησης που συνήψε η ελληνική κυβέρνηση για την κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας. Η σύμβαση περιλαμβάνει κρατική χρηματοδότηση ύψους 96 εκατομμυρίων ευρώ.
Όπως εξηγεί η Επιτροπή, η χρηματοδότηση της υποδομής με κρατικούς πόρους δεν εμπίπτει στους κανόνες περί κρατικών ενισχύσεων, εφόσον η υποδομή παραμείνει δημόσιο αγαθό και είναι ανοικτή άνευ διακρίσεων σε όλους τους χρήστες, δηλαδή εφόσον δεν υπάρχει όφελος για μια ορισμένη κατηγορία χρηστών. Οπως σημειώνεται, οι όροι της σύμβασης παραχώρησης που συνήψε η ελληνική κυβέρνηση με τον παραχωρησιούχο εφαρμόζουν κατά γράμμα την αρχή αυτή.
Δεδομένου ότι η Ελλάδα αποφάσισε να χρηματοδοτήσει την υποδομή σε σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα, έπρεπε επίσης να καθοριστεί αν υπάρχει κρατική ενίσχυση υπέρ του κατασκευαστή και διαχειριστή της υποδομής. Η Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει κρατική ενίσχυση στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεδομένου ότι η κρατική χρηματοδότηση περιορίζεται στην αγοραία τιμή των παρεχόμενων εργασιών και υπηρεσιών (η χαμηλότερη τιμή που προσφέρεται στο πλαίσιο διαγωνισμού για την ανάθεση σύμβασης αντιστοιχεί στην αγοραία τιμή παροχής των αντίστοιχων εργασιών/υπηρεσιών).