Αρχίζουν σήμερα οι εκπτώσεις

Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2007 10:12

Αρχίζουν σήμερα, Δευτέρα 16 Ιουλίου, οι φετινές θερινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν έως την Παρασκευή 31 Αυγούστου.

Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθήνας (ΕΣΑ), τα εμπορικά καταστήματα είναι πανέτοιμα να προωθήσουν στην αγορά καλά εμπορεύματα υψηλής ποιότητας, και οι όποιες φήμες περί εμπορευμάτων δεύτερης ποιότητας που προωθούνται αυτή την περίοδο στην αγορά δεν ανταποκρίνονται σε καμία περίπτωση στην πραγματικότητα.

Στην αγορά, επισημαίνει ο ΕΣΑ, υπάρχουν κάθε λογής τιμές και όλες οι ποιότητες, αφού τα εμπορεύματα απευθύνονται σε όλα τα βαλάντια προκειμένου να ικανοποιηθούν όλοι οι καταναλωτές. Η χρονική διάρκεια των θερινών εκπτώσεων είναι μεγάλη και δίνει τα περιθώρια στους καταναλωτές να αγοράζουν για πολύ καιρό τα είδη που τους χρειάζονται σε μειωμένη τιμή.

Συμβουλές προς τους καταναλωτές

Συμβουλές προς τους καταναλωτές για τις αγορές τους κατά την περίοδο των εκπτώσεων δίνει η γενική γραμματεία Καταναλωτή.

Όπως τονίζει ο γενικός γραμματέας, Γιάννης Οικονόμου, «ειδικά κατά την περίοδο των εκπτώσεων, κάθε καταναλωτής οφείλει να γνωρίζει ποια είναι τα δικαιώματά του, αλλά και τι θα πρέπει να προσέχει, ώστε να επιλέγει σωστά, με βάση τις δικές του ανάγκες».

Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν υπόψη τους τα εξής:

- Να αγοράζουν με βάση τον οικογενειακό τους προγραμματισμό και έχοντας επίγνωση των οικονομικών τους δυνατοτήτων.

- Να αποφεύγουν την αλόγιστη χρήση πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων.

- Να ελέγχουν προσεκτικά την ποιότητα των αγαθών. Σε περίπτωση ελαττώματος, έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος. Εξαιρούνται του δικαιώματος της αντικατάστασης ή επιστροφής, προϊόντα στα οποία η προσφορά οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ελαττωματικά, ή όταν έχει λάβει σχετική γνώση ο καταναλωτής (σήμανση, ενημέρωση κτλ)

- Να συγκρίνουν προσεκτικά τις τιμές και δεν μην παρασύρονται από δήθεν υψηλά ποσοστά εκπτώσεων, ή από επιλεγμένα προϊόντα - «κράχτες».

- Να ζητούν πάντα απόδειξη για τη συναλλαγή τους.

- Να ζητούν η εγγύηση και οι οδηγίες χρήσης των αγαθών που αγοράζουν να είναι στην ελληνική γλώσσα.

- Να καταγγέλλουν κάθε πρόβλημα που συναντούν (πλασματική έκπτωση, ελαττωματικό προϊόν, κτλ) στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της γενικής γραμματείας Καταναλωτή, η οποία λειτουργεί από τις 08:00 ως τις 22:00



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα