Σε ανοδικούς ρυθμούς κινήθηκε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της εταιρείας Sato στο εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης καταγράφοντας αύξηση 75%, φτάνοντας τα 18,836 δισ. δρχ. έναντι 10,835 δισ. δρχ. του αντιστοίχου περυσινού διαστήματος. Στο ίδιο διάστημα, αντιστρόφως ανάλογη είναι η εικόνα που εμφανίζουν τα κέρδη προ φόρων, τα οποία κατέγραψαν πτώση 75% και ανήλθαν στα 181,4 εκατ. δρχ. έναντι 751,4 εκ. δρχ. το αντίστοίχο διάστημα του 2000.
Τα οικονομικά αποτελέσματα, όπως τονίζεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, επηρεάσθηκαν αρνητικά κατά κύριο λόγο από την συνεχιζόμενη πίεση που παρουσιάζεται στη γερμανική αγορά, η οποία και επηρέασε σημαντικά τα αποτελέσματα της Grammer. Επίσης, τα αποτελέσματα αποδίδονται και στις υψηλές και συνεχείς επενδύσεις πού απαιτούνται για την ανάπτυξη τον δικτύου και την πολιτική προώθησης της αλυσίδας ΒΟ CONCEPT στην Ελλάδα.
Η μητρική SATO κατάφερε να διευρύνει περαιτέρω το μερίδιο αγοράς της, παρουσιάζοντας αύξηση 10%. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις της εννεαμήνου ανήλθαν στα 10,261 δισ. δρχ. έναντι 9,322 δισ. δρχ. του εννεαμήνου 2000.
Αντίθετα στο ίδιο διάστημα τα κέρδη προ φόρων σημείωσαν πτώση 69% και ανήλθαν στα 258 εκατ. δρχ. έναντι 834 εκατ. δρχ. στο εννεάμηνο του 2000.
Τέλος, τα χρηματοοικονομικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 60% λόγω της χρηματοδότησης των εξαγορών, αλλά και της επέκτασης των δραστηριοτήτων της σε εξωτερικό και εσωτερικό.