ΥΕΝ: Χρήσιμα τηλέφωνα για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

Τρίτη, 17 Ιουλίου 2007 15:04

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά λειτουργεί όλο το 24ωρο η τηλεφωνική σύνδεση 210-4147800, η οποία παρέχει ηχογραφημένες πληροφορίες για:

• Τις αναχωρήσεις-αφίξεις πλοίων, τηλέφωνα ναυτιλιακών πρακτορείων καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες.

• Τις υποχρεωτικές από το νόμο εκπτώσεις σε ειδικές κατηγορίες πολιτών (¶ποροι, παιδιά, ανάπηροι-θύματα πολέμου και συνοδοί τους, αγωνιστές Εθνικής Αντίστασης, ¶τομα με Ειδικές Ανάγκες, πολύτεκνοι, συνταξιούχοι ΝΑΤ).

• Τη δωρεάν διακίνηση των μονίμων κατοίκων των νησιών της άγονης γραμμής.

• Λοιπές τετραψήφιες τηλεφωνικές συνδέσεις που παρέχουν πληροφορίες για δρομολόγια πλοίων όπως:

- 1441 του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά, ζωντανά, όλο το 24ωρο, για αναχωρήσεις-αφίξεις πλοίων στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ σύντομα θα παρέχονται πληροφορίες και για τα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου.

- 1440 ηχογραφημένες Τηλεπληροφορίες του ΟΤΕ.

Επίσης, το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί για θέματα προστασίας καταναλωτή με:

- το Τμήμα Αγορανομίας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, στο τηλέφωνο 210-4185451, εργάσιμες ημέρες και ώρες ή με το Γραφείο του Αξιωματικού Φυλακής του Α’ Λιμ. Τμήματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, στο τηλέφωνο 210-4102269 μέχρι τις 22.00.

- το 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης, κατά τις εργάσιμες ημέρες από 08.00-22.00 και Σάββατο από 08.30-15.00.

- Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στο Γραφείο Τύπου του ΥΕΝ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] .



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα