Richemont: 9,1% η αύξηση των πωλήσεων το α' τρίμηνο

Καθώς οι Ρώσοι καταναλωτές αγοράζουν τα ακριβά ρολόγια της εταιρείας
Τετάρτη, 18 Ιουλίου 2007 10:00

ΑΥΞΗΣΗ 9,1% σημείωσαν το πρώτο τρίμηνο της χρήσης τα έσοδα της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας ειδών πολυτελείας στον κόσμο, Cie. Financiere Richemont AG, καθώς οι Ρώσοι και οι Κινέζοι καταναλωτές αγόρασαν περισσότερα ρολόγια Mont Blanc και Piaget, αξίας έως 69.000 δολαρίων.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν στο 1,27 δισ. ευρώ (1,8 δισ. δολ.) το τρίμηνο έως και τον Ιούνιο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας στο Web site της. Τα έσοδα, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών ισοτιμιών, διαμορφώθηκαν εντός των προβλέψεων των επτά οικονομικών αναλυτών που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News.

H αύξηση της ζήτησης για ακριβά ρολόγια ευνόησε την Richemont, κατασκευάστρια των ρολογιών Jaeger-LeCoultre και IWC. Οι ελβετικές εξαγωγές ρολογιών αξίας πλέον των 3.000 ελβετικών φράγκων το ένα (2.500 δολ.) αυξήθηκαν πέρυσι 27%, έναντι αύξησης 17% μοντέλων που κοστίζουν πλέον των 1.500 ελβετικών φράγκων. Μερικοί καταναλωτές πρέπει να περιμένουν τουλάχιστον ένα χρόνο για ένα τέτοιο ρολόϊ, εξ αιτίας του μεγάλου αριθμού των παραγγελιών.

Οι μετοχές της Richemont παρέμειναν αμετάβλητες στα 77,5 ελβετικά φράγκα η μία χθες στη Ζυρίχη. Συνολικά πέρυσι σημείωσαν άνοδο 51%, λιγότερη της ανόδου 79% των μετοχών της Swatch Group AG, κατόχου των ρολογιώνOmega. Οι μετοχές της LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, εταιρείας των ρολογιών Dior, σημείωσαν άνοδο 17%.

Σημειώνεται ότι οι Ρώσοι δαπανούν περισσότερα χρήματα σε είδη πολυτελείας καθώς η οικονομία της χώρας τους αναπτύσσεται για ένατο συνεχόμενο έτος, αποτέλεσμα των υψηλότερων τιμών ενεργείας και των τιμών των μετάλλων.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα