«Μετά το click away, έρχεται το click in shop, που αποτελεί μία ακόμη ενδιάμεση λύση "υβριδικής πώλησης" για το λιανικό εμπόριο, το οποίο δοκιμάζεται σκληρά από το επίσης "υβριδικό lockdown"» δηλώνει ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά ( ΕΒΕΠ), Βασίλης Κορκίδης.
Όπως επισημαίνει, η εφαρμογή του click away στις γιορτές «ό,τι μπορούσε να δώσει το έδωσε, με τρεις στους δέκα καταναλωτές να την επιλέγουν και με τις μικρές επιχειρήσεις να κάνουν κατά μ.ο. το 15% του περυσινού ημερήσιου τζίρου τους.
Η επιλογή του επερχόμενου click in shop στο λιανεμπόριο, όλοι καταλαβαίνουμε πως είναι άλλη μια "παρηγοριά στον έμπορο", αλλά είναι και αυτό κάτι παραπάνω ενόψει της δίμηνης περιόδου των χειμερινών τακτικών εκπτώσεων».
Το θέμα, κατά τον κ. Κορκίδη, είναι με την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων, στις 11 Ιανουαρίου, να έχει τεθεί σε εφαρμογή η παραλλαγή του click away με το βελτιωμένο σύστημα click in shop. «Το άνοιγμα του λιανεμπορίου το συντομότερο επιτρεπτό αποτελεί πλέον κυρίαρχη ανάγκη του εμπορικού κόσμου, με την ευχή το νέο έτος να βρει τη χώρα με πολύ λιγότερα κρούσματα και διασωληνωμένους, γεγονός που, σε συνδυασμό με τους εμβολιασμούς, θα επιτρέψει μια "νέα κανονικότητα" και δεν θα επιτρέψει να χαθεί και άλλος τζίρος στην αγορά. Η "ανάταξη" του λιανεμπορίου θα χρειαστεί πολλά click για να αποφευχθεί η διασωλήνωσή του, μέχρι την επιστροφή στο πολυπόθητο και κανονικό click to open» τονίζει ο κ. Κορκίδης.