Από τα μέχρι τώρα εξαχθέντα στοιχεία, ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων που έχουν πλήρως ανεπτυγμένο ηλεκτρονικό κατάστημα προσεγγίζει το 35% των περσινών πωλήσεων, ενώ από το σύνολο των παραγγελιών που δέχονται και εκτελούν οι επιχειρήσεις, η επιλογή των καταναλωτών με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος (click away), αγγίζει το 70%, τονίζει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Στην επιτυχία αυτή, σημειώνει το ΥΠΑΝ, συνέτεινε βέβαια καθοριστικά η συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τα ειδικότερα μέτρα που κλήθηκαν να τηρήσουν. Σε δεκάδες ελέγχους που πραγματοποίησαν οι ελεγκτικές υπηρεσίες το αμέσως προηγούμενο διάστημα, η παραβατικότητα δεν ξεπέρασε το 1%.
H Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, υπογραμμίζει το ΥΠΑΝ, σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί «ζωντανή» η σχέση των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, έθεσε σε εφαρμογή, από την περασμένη Κυριακή 13 Δεκεμβρίου, την προαγορά και παραλαβή προϊόντων από τον εξωτερικό χώρο του καταστήματος (click away). Όπως επισημαίνει, με την εφαρμογή της «παράδοσης εκτός», κατάφεραν οι καταναλωτές να εξυπηρετηθούν ταχύτερα, λόγω του πρωτοφανούς όγκου παραγγελιών που κλήθηκαν να εκτελέσουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών.
Σήμερα λοιπόν, τονίζει το ΥΠΑΝ, μία εβδομάδα μετά την εφαρμογή της μεθόδου με την παράδοση εκτός και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, τόσο από την εμπορική δραστηριότητα των επιχειρήσεων, όσο και από την τήρηση των ειδικών κανόνων λειτουργίας από πλευράς τους, «μας επιτρέπουν, αφενός μεν να αισιοδοξούμε για την καταναλωτική δυναμική της αγοράς, αφετέρου δε να στηρίξουμε ακόμη περισσότερο το τολμηρό και αναγκαίο βήμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, να μεταβούν στην νέα εμπορική πραγματικότητα και να «ανοίξουν» τα καταστήματα τους».
«Αποτελεί εδραία πεποίθηση μας, ότι η κοινωνία και οι επιχειρήσεις θα διαμορφώσουν μια νέα, σύγχρονη, διαφανή και ανταποδοτική εμπορική σχέση, με ορίζοντα τις νέες προκλήσεις», καταλήγει στην ανακοίνωσή του το ΥΠΑΝ.