EETT: Δείκτες ποιότητας για τις τηλεπικοινωνίες

Τετάρτη, 01 Αυγούστου 2007 16:16

Στη συγκρότηση Ομάδας Εργασίας (ΟΕ) αποτελούμενης από εξειδικευμένα στελέχη προέβη η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) με αντικείμενο τον καθορισμό:

- Των δεικτών ποιότητας των υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνών.

- Της διαδικασίας μέτρησης των δεικτών αυτών.

- Της διαδικασίας δημοσιοποίησης τους από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους.

Στόχος του έργου είναι η πλήρης ενημέρωση του καταναλωτή, κατά την επιλογή των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που επιθυμεί. Μέσω της εν λόγω δράσης της ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές θα είναι σε θέση να γνωρίζουν τις κρίσιμες παραμέτρους που θα διέπουν τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες που αγοράζουν και να έχουν μία βάση σύγκρισης κατά την επιλογή τους μεταξύ ομοειδών υπηρεσιών των παρόχων της αγοράς.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΕΕΤΤ, η Ομάδα Εργασίας έχει επικεντρωθεί στους ακόλουθους τρεις άξονες:

• Ποιότητα υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας

• Ποιότητα υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας

• Ποιότητα ευρυζωνικών υπηρεσιών

Ενδεικτικά, οι δράσεις θα περιλαμβάνουν για καθένα από τους ανωτέρω άξονες τον καθορισμό :

α) Των δεικτών ποιότητας, οι οποίοι κρίνονται χρήσιμοι από τους εμπλεκόμενους φορείς υπηρεσιών και από τους καταναλωτές, πέραν των δεικτών για τους οποίους υπάρχει σχετική υποχρέωση από τη νομοθεσία.

β) Της μεθοδολογίας μέτρησης των δεικτών αυτών.

γ) Της διαδικασίας, του τρόπου και της συχνότητας δημοσιοποίησης από τους τηλεπικοινωνιακούς φορείς των σχετικών αποτελεσμάτων για αυτούς τους δείκτες.

Η Ομάδα Εργασίας θα ολοκληρώσει το έργο της μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου 2007, και τα αποτελέσματα της θα τεθούν από την ΕΕΤΤ σε Δημόσια Διαβούλευση μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2007.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα