Σημαντική βελτίωση παρουσιάζουν τα οικονομικά μεγέθη του ομίλου FG Europe στο πρώτο εξάμηνο του έτους.
Όπως σημειώνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, η κατά 85% αύξηση των πωλήσεων των διαρκών καταναλωτικών αγαθών το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, είχε ως αποτέλεσμα την εκτίναξη των προ φόρων κερδών του ομίλου στα 10,21 εκατ. ευρώ, 222% πάνω σε σχέση με πέρυσι.
Τα κέρδη μετά από φόρους του ομίλου στο ίδιο διάστημα διαμορφώθηκαν σε 7,07 εκατ. ευρώ έναντι 2,16 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2006, αυξημένα κατά 227% και διαμορφώνοντας το περιθώριο καθαρού κέρδους σε 8,38% έναντι 2,70% του αντίστοιχου εξαμήνου του 2006.
Τα κέρδη προ φόρων αποσβέσεων και χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 205% ανερχόμενα σε 11,28 εκατ. ευρώ έναντι 3,70 εκατ. ευρώ το 2006.
Ο δείκτης EBITDA διαμορφώθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2007 σε 13,37% έναντι 4,65% πέρυσι.
Ενισχυμένα εμφανίζονται και τα ίδια κεφάλαια του ομίλου τα οποία ανήλθαν σε 37,1 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένων και των δικαιωμάτων μειοψηφίας.
Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 19,17 εκ. έναντι 10,05 εκ. ΕΥΡΩ του α' εξαμήνου του 2006, σημειώνοντας αύξηση 90,75%.
Ο κύκλος εργασιών το πρώτο εξάμηνο του έτους ανήλθε σε 84,37 εκατ. ευρώ έναντι 79,59 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2006, σημειώνοντας αύξηση σε ποσοστό 6%. Οι πωλήσεις των διαρκών καταναλωτικών αγαθών ανήλθαν σε 61,58 εκατ. ευρώ έναντι 33,33 εκατ. ευρώ του πρώτου εξαμήνου του 2006, σημειώνοντας αύξηση σε ποσοστό 85%.
Αναλυτικότερα κατά τομέα, οι πωλήσεις της F.G. EUROPE A.E. έχουν ως εξής:
- Ο τομέας του κλιματισμού σημείωσε αύξηση 100%. Οι πωλήσεις του τομέα ανήλθαν σε 51,77 εκ. ευρώ, έναντι 25,92 εκ. ευρώ του εξαμήνου του 2006. Η αύξηση που επιτεύχθηκε ήταν κατά 90% στην εσωτερική αγορά (31,36 εκ. ευρώ έναντι 16,56 εκ. ευρώ του πρώτου εξαμήνου του 2006) και κατά 118% στην διεθνή αγορά (Βαλκάνια - Ιταλία), (20,41 εκ. ευρώ έναντι 9,36 εκ. ευρώ του πρώτου εξαμήνου του 2006).
- Στις λευκές συσκευές οι πωλήσεις των προϊόντων SHARP ανήλθαν σε 2,50 εκ. ευρώ έναντι 1,94 εκ. ευρώ του πρώτου εξαμήνου του 2006 αυξημένες κατά 29% ενώ οι πωλήσεις των προϊόντων ESKIMO αυξήθηκαν κατά 6%, ανερχόμενες σε 2,80 εκ. ευρώ
- Οι πωλήσεις των Consumer Electronics της SHARP αυξήθηκαν σε ποσοστό 105% ανερχόμενες σε 3,87 εκ. έναντι 1,89 εκ. ευρώ του πρώτου εξαμήνου του 2006.
- Μείωση τέλος κατά 51% σημείωσαν οι πωλήσεις της καρτοκινητής τηλεφωνίας, (απόρροια της αποφασισθείσας πολιτικής, για σταδιακή μείωση των πωλήσεων στον τομέα αυτό), διαμορφώνοντας πλέον το ποσοστό συμμετοχής τους στο σύνολο των πωλήσεων σε 27%.