Skroutz: Κάνει πωλήσεις και για καταστηματάρχες που δεν έχουν e-shop

Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2020 11:04
UPD:11:04
Facebook/ Skroutz.gr

Η Skroutz, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, δίνει τη δυνατότητα σε κάθε εμπορική επιχείρηση μία σύγχρονη, άμεση και αποτελεσματική λύση για ενίσχυση των πωλήσεων μέσα από ένα ολοκληρωμένο και ασφαλές ηλεκτρονικό κανάλι το οποίο επισκέπτονται 8,5 εκατ. μοναδικοί επισκέπτες.

Η υπηρεσία απευθύνεται ακόμα και σε επιχειρήσεις και καταστήματα που δεν διαθέτουν τεχνική υποδομή για ηλεκτρονική διάθεση των προϊόντων τους.

Το Skroutz αναδεικνύεται σε στρατηγικό εταίρο για τις εμπορικές επιχειρήσεις, καθώς προσφέρει τη δυνατότητα online πωλήσεων σε κάθε κατάστημα λιανικής χωρίς να απαιτείται λειτουργία e-shop, τεχνική υποδομή και επιπλέον κόστος. Στο Skroutz Marketplace, που πλέον συμπληρώνει έναν χρόνο λειτουργίας, έχουν εγγραφεί 2.500 καταστήματα από 52 περιφερειακές ενότητες της Ελλάδας.

Συνοπτικά, το Marketplace της Skroutz προσφέρει στις επιχειρήσεις λιανικής: 

  • Αύξηση τζίρου και πωλήσεων με προβολή προϊόντων σε περισσότερους από 8,5 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες που διαφορετικά δεν θα έφταναν στο κατάστημα.
  • Εβδομαδιαία απόδοση των εσόδων, με μηδενικό διατραπεζικό κόστος και χωρίς επιπλέον έξοδα για τεχνική υποστήριξη.
  • Ασφαλείς αγορές μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας με την εγγύηση του Skroutz.
  • Εγγραφή-ένταξη της επιχείρησης σε 4 απλά βήματα.
  • Καμία χρονική δέσμευση για την προβολή των προϊόντων καθώς η υπηρεσία Marketplace ενεργοποιείται και απενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού.
  • Συνεχή υποστήριξη από την εξειδικευμένη ομάδα της Skroutz η οποία αναλαμβάνει την επικοινωνία με τους πελάτες πριν και μετά την αγορά (αλλαγή, ακύρωση, αντικατάσταση παραγγελίας), καθώς και τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, των επιστροφών και των πληρωμών, τη διαχείριση και παρακολούθηση των αποστολών και την επικοινωνία με την εταιρία ταχυμεταφορών.
  • Προβολή του συνεργαζόμενου καταστήματος σε κάθε στάδιο της διαδικασίας με την προβολή του ονόματος του καταστήματος στην προσθήκη του προϊόντος στο «Καλάθι», τις ενημερώσεις μέσω e-mail και τη συσκευασία με π.χ., προσθήκη διαφημιστικού φυλλαδίου ή δωρεάν δειγμάτων προϊόντων από το κατάστημα. 

Ο Στράτος Παρασκευαΐδης, Director of Partners του Skroutz, σημείωσε ότι «η υπηρεσία Skroutz Marketplace δίνει τη δυνατότητα σε εμπόρους λιανικής να αποκτήσουν πρόσβαση στο online κοινό χωρίς να χρειαστεί να δημιουργήσουν e-shop. Ο ένας χρόνος λειτουργίας της υπηρεσίας έχει αποδείξει την αποτελεσματικότητά της, έχοντας αναδειχθεί σε ένα αξιόπιστο κανάλι πώλησης για τις επιχειρήσεις. Σε περιόδους όπως αυτή που διανύουμε πρέπει όλοι να συμβάλλουμε στην παροχή λύσεων που στηρίζουν το λιανεμπόριο και ενισχύουν την ψηφιοποίηση της οικονομίας».

naftemporiki.gr



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα