Από την έντυπη έκδοση
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
Στα 2,9 τρισ. δολάρια υπολογίζεται ότι θα φτάσει το τελικό κόστος για τη ναυτιλία όσον αφορά τους μηδενικούς ρύπους τα επόμενα 30 χρόνια. Το κολοσσιαίο ερώτημα που τίθεται αυτή την περίοδο είναι ποιος θα αναλάβει αυτό το κόστος, το οποίο είναι αδύνατο να επωμιστούν εξ ολοκλήρου οι πλοιοκτήτες.
Σε πλήρη συμφωνία ήρθαν χθες τρεις εκπρόσωποι του εφοπλισμού, μιλώντας στο πάνελ Posidonia Forum των Lloyd’s List.
Η κ. Ιωάννα Προκοπίου, διευθύνουσα σύμβουλος της Sea Traders, η κ. Σαντάν Καπτάνογλου, πρόεδρος της BIMCO και επικεφαλής της Kaptanoglu Shipping, και ο διευθύνων σύμβουλος της Star Bulk Πέτρος Παππάς ανέφεραν ότι για την επίτευξη αυτού του στόχου θα πρέπει να συνεισφέρουν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.
Στο τέλος της ημέρας «είναι το κόστος» υπογράμμισε χαρακτηριστικά η κ. Προκοπίου και προσέθεσε ότι θα πρέπει να δούμε ποιος θα συνεισφέρει. «Φυσικά είναι το κόστος, γιατί ποιος μπορεί να περιμένει από τη ναυτιλία να το κάνει μόνη της» προσέθεσε από την πλευρά του ο κ. Παππάς, ο οποίος συμπλήρωσε ότι ακόμα και αν η αγορά ήταν καλή τα τελευταία 10 χρόνια, και δεν υπήρχαν οι ζημιές που έχουν συσσωρευτεί, πάλι η πλοιοκτησία δεν θα μπορούσε να το κάνει μόνη της.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική