Αυξημένα μεγέθη για το α' εξάμηνο παρουσίασε ο Όμιλος Μπενρουμπή

Τρίτη, 21 Αυγούστου 2007 18:52

Αύξηση κατά 32,2% σημείωσαν τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας του Ομίλου Μπενρουμπή, τα οποία ανήλθαν για το A εξάμηνο του 2007 στα 1,212 εκ. ευρώ έναντι 0,917 εκ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 1,85 εκ. ευρώ, έναντι ευρώ 1,69 εκ. την αντίστοιχη παρελθούσα περίοδο, σημειώνοντας αύξηση 9,81% υπερκαλύπτοντας το ποσό του επιπλέον φόρου εισοδήματος 0,14 εκ. ευρώ που προέκυψε από την ολοκλήρωση του φορολογικού ελέγχου της θυγατρικής εταιρείας ELECTROLINK AE για τις χρήσεις 2003 έως και 2005.

Αύξηση, επίσης, σημείωσαν τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) τα οποία ανήλθαν στα 2,22 εκ. ευρώ, έναντι 2,09 εκ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2006.

Αύξηση κατά 13,34% παρουσίασε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών από την αμιγώς εμπορική δραστηριότητα του Ομίλου που ανήλθε το A εξάμηνο 2007 στα 24,98 εκ. ευρώ έναντι 22,04 εκ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2006.

Ο συνολικός κύκλος εργασιών, συμπεριλαμβανομένων και των πωλήσεων καρτών κινητής τηλεφωνίας ποσού 1,39 εκ. ευρώ, ανήλθε το A εξάμηνο 2007 στα 26,37 εκ. ευρώ έναντι 31,99 εκ. ευρώ την αντίστοιχη παρελθούσα περίοδο, από τα οποία ποσό ευρώ 9,95 εκ αφορούσε πωλήσεις καρτών κινητής τηλεφωνίας. Επισημαίνεται ότι ο Όμιλος ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ το 2007 διέκοψε την εμπορία καρτών κινητής τηλεφωνίας.

Σημαντική αύξηση παρουσίασαν και σε επίπεδο μητρικής Εταιρείας τα κέρδη προ φόρων, τα οποία ανήλθαν το A εξάμηνο 2007 σε 0,98 εκ. ευρώ, έναντι 0,48 εκ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2006, ενώ τα μετά από φόρους κέρδη διαμορφώθηκαν στα 0,73 εκ. έναντι 0,06 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του 2006.

Ομοίως αύξηση παρουσίασαν και τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) της Μητρικής Εταιρείας τα οποία ανήλθαν σε 1,07 εκ. ευρώ έναντι 0,75 εκ. ευρώ την αντίστοιχη παρελθούσα περίοδο.

Αύξηση, τέλος, κατά 17,90% παρουσίασε και ο κύκλος εργασιών της Μητρικής εταιρείας, ο οποίος ανήλθε σε 18,78 εκ. ευρώ έναντι 15,93 εκ. ευρώ την αντίστοιχη παρελθούσα περίοδο.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Ομίλου, η βελτίωση των μεγεθών προέρχεται από τη σημαντική ενίσχυση των μεριδίων στην αγορά τόσο των λευκών συσκευών, μέσω της μάρκας Brandt, όσο και των μικρών ηλεκτρικών συσκευών της μάρκας ΙΖΖΥ.

Ταυτόχρονα, η BENRUBI BULGARIA, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον εξοπλισμό ξενοδοχείων, διευρύνει συνεχώς της δραστηριότητά της, ενώ η αλυσίδα καταστημάτων λιανικής www.home.com εγκαινίασε τα νέα της καταστήματα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και στο Πόρτο Ράφτη.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα