Από την έντυπη έκδοση
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
Με κινητοποιήσεις ετοιμάζονται να απαντήσουν οι ναυπηγοεπισκευαστές στην υπαναχώρηση της διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά να υπογράψει ιδιωτικό συμφωνητικό περί μη διεκδίκησης από το λιμάνι άδειας ναυπηγείου.
Την ίδια στιγμή, ο ΟΛΠ προσπαθεί να ρίξει τους τόνους, δηλώνοντας ότι η πόρτα του διαλόγου δεν έχει κλείσει, κάνοντας παράλληλα αναλυτική αναφορά στις επενδύσεις, ύψους 32 εκατ. ευρώ, που έχει κάνει στον χώρο τα τέσσερα τελευταία χρόνια, από τη στιγμή που ανέλαβε το «πηδάλιο» η Cosco. Επενδύσεις που σε κάθε περίπτωση, πάντως, αμφισβητούνται από τους επιχειρηματίες της ναυπηγοεπισκευής.
«Πόλεμος» ανακοινώσεων
Πιο συγκεκριμένα, μετά την αποτυχημένη συνάντηση των φορέων της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης με την ηγεσία του ΟΛΠ, την περασμένη Παρασκευή, οι δύο πλευρές επανήλθαν χθες με ανακοινώσεις. Από τη μία πλευρά, οι φορείς της ναυπηγοεπισκευής χαρακτηρίζουν τον ΟΛΠ «αναξιόπιστο», ενώ από την άλλη, στην ανακοίνωση του Οργανισμού δεν γίνεται καμία νύξη για το θέμα της άδειας ναυπηγείου που καταβάλλει προσπάθειες να εκδώσει το μεγάλο λιμάνι, κάτι που αποτελεί «αιτία πολέμου» για τους επιχειρηματίες. Αναφέρει, όμως, ότι οι εργασίες, τις οποίες χαρακτηρίζει εξαιρετικές, γίνονται από τις επιχειρήσεις της Ζώνης.
Παράλληλα, όμως, αναφέρει ότι:
- Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά Α.Ε. επιδιώκει με συνέπεια τη συνεργασία με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (επαγγελματικές ενώσεις, συνδικάτα εργαζομένων και όλους τους σχετικούς φορείς) για την αναβίωση της βιομηχανίας επισκευής πλοίων στο λιμάνι του Πειραιά με απώτερο στόχο ο Πειραιάς να γίνει σταδιακά ένα από τα κύρια κέντρα της Μεσογείου στη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική