Παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, λόγω πανδημίας, η αλυσίδα Γρηγόρης αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς.
Μέσα στο 2020 έχει ανοίξει, μέχρι στιγμής, 20 νέα καταστήματα franchise, ανεβάζοντας έτσι τον συνολικό αριθμό του δικτύου της σε πάνω από 360. Τα νέα καταστήματα βρίσκονται σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ζάκυνθο, Μυτιλήνη, Ερμιόνη, Λαύριο και Λάρνακα Κύπρου.
Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωση της, η 9η μεγαλύτερη εταιρεία καφέ στην Ευρώπη συνεχίζει ακάθεκτη την ανοδική της πορεία και παρά τις σημερινές αντίξοες συνθήκες του περιβάλλοντος, βρίσκεται πολύ ψηλά στην προτίμηση όσων θέλουν να επενδύσουν σε μία δική τους επιχείρηση. Οι συνεργάτες franchisee επιλέγουν το Γρηγόρη με σκοπό να προσφέρουν στους πελάτες τους προϊόντα υψηλής ποιότητας ενώ ως σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προβάλλεται η διαφοροποίηση του μενού του, καθώς βασίζεται στο “More than coffee & all day food”, που αποτυπώνει το ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει.
naftemporiki.gr