Fourlis: Προωθεί επενδύσεις και προσβλέπει σε ενίσχυση μεριδίων

Πέμπτη, 03 Σεπτεμβρίου 2020 11:25
UPD:11:26

Σε βελτίωση επιδόσεων στο κρίσιμο τετράμηνο Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου προσβλέπει η διοίκηση του ομίλου Fourlis, που επενδύσει στο ψηφιακό κανάλι καθώς και σε νέα καταστήματα με στόχο την ενίσχυση των μεριδίων των σημάτων του στους κλάδους: οικιακού εξοπλισμού και αθλητικών ειδών (ΙΚΕΑ, Intersport και The Athlete’s Foot - ΤAF αντίστοιχα).

Όπως εξήγησε μιλώντας σε conference call για την ενημέρωση των αναλυτών ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Απόστολος Πεταλάς, το επόμενο διάστημα είναι καθοριστικό καθώς συνεισφέρει το 40% των ετήσιων πωλήσεων και το 65% των EBITDA του ομίλου. Στόχος είναι ο διπλασιασμός του μεριδίου του e-commerce στα συνολικά έσοδα, από περίπου 10% σήμερα. Ο κ. Πεταλάς αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην ψυχολογία των καταναλωτών η οποία επηρεάζεται από τα περιοριστικά μέτρα και τους κανόνες υγιεινής στα καταστήματα, όπως η χρήση μάσκας και η τήρηση αποστάσεων.

Ως αποτέλεσμα σημειώνεται μείωση της επισκεψιμότητας και ειδικά στα εστιατόρια που έμειναν περισσότερο διάστημα εκτός λειτουργίας - η συνεισφορά τους στο τζίρο είναι 8% και εκτιμάται ότι έχει συρρικνωθεί στο 2%. Έτσι, οι επιδόσεις τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο σημειώνεται μονοψήφια πτώση πωλήσεων ενώ η διοίκηση του ομίλου εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι το β’ εξάμηνο τα σήματα του ομίλου θα έχουν καλύτερες επιδόσεις έναντι του ανταγωνισμού, τόσο στην Ελλάδα που συνεισφέρει πάνω από 62% του τζίρου όσο και στις υπόλοιπες αγορές. Εξάλλου, σε αυτό συνεισφέρει η ισχυρή ρευστότητα, η καλή συνεργασία με την μητρική ΙΚΕΑ και μεγάλους προμηθευτές όπως Nike και Adidas αλλά και τα νέα καταστήματα. 

Έχει προβλεφθεί κονδύλι 10,4 εκατ. ευρώ για επενδύσεις στο α’ εξάμηνο και στο τέλος του έτους αναμένεται να φτάσει τα 18-20 εκατ. ευρώ. Σε αυτά τα επίπεδα ή λίγο χαμηλότερα αναμένεται να κυμανθούν οι ελεύθερες ταμειακές ροές, που προβλέπονται αρνητικές το 2020 σύμφωνα με τη διοίκηση. Ο όμιλος αναπτύσσει υποδομές, πληροφοριακά συστήματα και logistics centers. Ήδη τον Μάιο άνοιξαν στο κέντρο της Αθήνας (Ερμού) δύο καταστήματα ναυαρχίδες (flagship stores) Intersport και ΤΑF που υιοθετούν νέες τεχνολογίες.

Στο β’ εξάμηνο σχεδιάζεται η προσθήκη 4 νέων καταστημάτων Intersport και TAF, ενώ αναμένεται να σταματήσουν τη λειτουργία τους 3 σημεία πώλησης στην Τουρκία. Στο τέλος του 2020 ο κλάδος προβλέπεται να αριθμεί 137 σημεία πώλησης (καταστήματα Intersport και TAF) σε όλες τις χώρες (Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Κύπρο και Τουρκία). Επιπλέον ο όμιλος ενισχύει το δίκτυο ΙΚΕΑ, που αριθμεί 7 καταστήματα, 10 κέντρα παραγγελιών και παραλαβών (Pick Up & Order Points) και 3 e-shops σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο. Θα προσθέσει το πρώτο ΙΚΕΑ μεσαίου μεγέθους στην Βάρνα της Βουλγαρίας και το πρώτο ΙΚΕΑ μικρού μεγέθους στον Πειραιά.

naftemporiki.gr



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα