Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Πλάνο ανάπτυξης, με τη δημιουργία νέων καταστημάτων το τρέχον έτος αλλά και το 2021, έχει η Zara Hellas, που εγκαινίασε προ ημερών μια νέα επένδυση στο Ηράκλειο της Κρήτης. Παρά τις προκλήσεις στο περιβάλλον, εν μέσω πανδημίας, ο όμιλος Inditex επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη του στην ελληνική αγορά, από την οποία αποκομίζει υπεραξίες κατέχοντας ηγετική θέση, με ετήσιες πωλήσεις που ξεπερνούν το μισό δισ. ευρώ.
Αθροιστικά ο κύκλος εργασιών για τις 7 αλυσίδες του ισπανικού ομίλου -εξαιρουμένων των online πωλήσεων- ανήλθε σε 550,8 εκατ. ευρώ στην οικονομική χρήση που έκλεισε τον Ιανουάριο του 2020 από 517 εκατ. ευρώ περίπου στην προηγούμενη χρήση. Σημειώνεται ότι την περασμένη χρονιά επένδυσε πάνω από 9 εκατ. ευρώ και σχεδιάζει νέες επενδύσεις στην Ελλάδα, σε φυσικά καταστήματα και e-commerce.
Το online κανάλι
Εξάλλου, πηγές της εταιρείας επισημαίνουν ότι μεγάλη βαρύτητα θα συνεχίσει να δίνεται και στην τοπική αγορά στο online κανάλι, του οποίου τη διαχείριση έχει απευθείας η ισπανική μητρική. Είναι ενδεικτικό ότι στον κύκλο εργασιών του ισπανικού ομίλου το μερίδιο του online καναλιού πωλήσεων ανέρχεται σε 14% και στόχος είναι μέχρι το 2022 να φτάσει στο 1/4 των συνολικών πωλήσεων ή 25%.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική