Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Σε εμπορική ετοιμότητα οι αλυσίδες βιβλιοπωλείων, παιχνιδιών και ηλεκτρονικών ειδών εν όψει της σχολικής χρονιάς, υποδέχονται τον κύριο όγκο καταναλωτών αυτή και την επόμενη εβδομάδα, σε συνέχεια και των επίσημων ανακοινώσεων του υπουργείου Παιδείας για την έναρξη των μαθημάτων στις 7 Σεπτεμβρίου (εφόσον δεν αλλάξει η καταρχήν απόφαση της κυβέρνησης βάσει και των τελευταίων στοιχείων περί της εξάπλωσης του Covid-19).
Τα σχολικά είδη έχουν πάρει θέσεις στα ράφια των καταστημάτων, ενώ οι λιανέμποροι έχουν εγκαινιάσει καμπάνιες για online αγορές ήδη από τον προηγούμενο μήνα, συνδυάζοντας μάλιστα τα σχολικά με τα ψώνια της περιόδου των εκπτώσεων. Από τους μεγάλους παίκτες της αγοράς μέχρι τα μεμονωμένα καταστήματα, τα βιβλιοπωλεία και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις όλοι αναμένουν τους τελευταίους μήνες του 2020 για να ισοσκελίσουν τη ζημιά του lockdown - διατηρώντας πάντως χαμηλές προσδοκίες.
Ενδεικτικά, η αλυσίδα Jumbo λάνσαρε τη σχολική καμπάνια εν μέσω διακοπών προσφέροντας μια ευρεία γκάμα προϊόντων από τετράδια μέχρι αντισηπτικά και μάσκες. Η διοίκηση του ομίλου στις αρχές του μήνα γνωστοποίησε μείωση πωλήσεων 12,5% στους επτά μήνες που προηγήθηκαν, τονίζοντας ότι οι συνθήκες δεν επιτρέπουν ασφαλή πρόβλεψη καθώς η αγορά αλλάζει θεαματικά μέρα με τη μέρα και ανάλογα με τις εξελίξεις στον τομέα της διαχείρισης της πανδημίας σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική