ΟΤΕ: Επιστροφή χρημάτων για αδικαιολόγητη χρέωση μέσω Internet

Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2007 09:55

ΧΡΗΜΑΤΑ σε όσους καταναλωτές χρεώθηκαν αδικαιολόγητα μέσω internet από την εταιρεία Maknan, επιστρέφει ο ΟΤΕ. Όπως επισημαίνει η ΕΚΠΟΙΖΩ σε ανακοίνωσή της, μετά από πολυάριθμες καταγγελίες καταναλωτών, η οργάνωση γνωστοποίησε στην ΕΕΤΤ, στον ΟΤΕ, στον Εισαγγελέα και στη γενική γραμματεία Καταναλωτή, ήδη από το Μάιο του 2006, ότι χρήστες του Ιnternet συνδέονται αυτόματα, χωρίς να ενημερώνονται, μέσω κυρίως της εταιρείας Μaknan με ιστοσελίδες ειδικού περιεχομένου αυξημένης χρέωσης (3 ευρώ/λεπτό). Η σύνδεση αυτή (dialer) εγκαθίσταται μάλιστα μόνιμα στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του χρήστη, έτσι ώστε να πραγματοποιούνται συνέχεια κλήσεις αυξημένης χρέωσης από αριθμούς που αρχίζουν από 901.

Σύμφωνα πάντα με την ΕΚΠΟΙΖΩ, οι καταναλωτές ενημερώνονται για το γεγονός μόνο έμμεσα, όταν δηλαδή τους έλθει ο αυξημένος λογαριασμός από τον ΟΤΕ, ο οποίος έχει αναλάβει επ' αμοιβή για λογαριασμό των εταιρειών αυτών την είσπραξη.

Η ΕΚΠΟΙΖΩ τονίζει ότι ύστερα από αλλεπάλληλες ενέργειες και πιέσεις που άσκησε από τις 26 Μαΐου 2006 μέχρι και τις 26 Ιουνίου 2007, προς όλους τους συναρμόδιους φορείς, τις εισαγγελικές αρχές, καθώς και τις εμπλεκόμενες εταιρείες, η ΕΕΤΤ έδωσε οριστική λύση στο πρόβλημα.

Ειδικότερα, με απόφασή της συστήνει στην Μaknan και τον ΟΤΕ να επαναφέρουν «στην προτέρα κατάσταση το σύνολο των συνδρομητών του ΟΤΕ που έχουν υποβάλει σχετική καταγγελία, σε πίστωση του ποσού με το οποίο παρανόμως χρεώθηκαν», δηλαδή να επιστρέψουν τα χρήματα στους χρήστες του ΙΝΤΕΡΝΕΤ που χρεώθηκαν από αριθμούς αυξημένης χρέωσης. Η ΕΕΤΤ συστήνει επίσης να διαγραφούν οι φερόμενες οφειλές από τους λογαριασμούς του ΟΤΕ σε όσους καταναλωτές δεν κατέβαλαν τα ποσά αυτά.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα