Η Attica Group, μητρική εταιρεία των Superfast Ferries, Blue Star Ferries και Hellenic Seaways υιοθέτησε εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου/κάρτας επιβίβασης (e-ticket/boarding pass) στα δρομολόγια των γραμμών εσωτερικού, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη νέα «ψηφιακή» εποχή της ελληνικής ακτοπλοΐας.
Στόχος της νέας εφαρμογής είναι να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να διευκολύνει τον επιβάτη στις συναλλαγές του και να απλοποιήσει την διαδικασία επιβίβασης στις μετακινήσεις του με πλοίο. Επισκέπτες από όλο τον κόσμο, αλλά και κάτοικοι των νησιών που χρησιμοποιούν πολύ συχνά την ακτοπλοΐα, μπορούν πλέον με μεγαλύτερη άνεση μέσω των mobile εφαρμογών να πραγματοποιούν την κράτησή τους, να εκδίδουν και να αποθηκεύουν τα εισιτήρια ή/και τις κάρτες επιβίβασής τους.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το WEB Check-in και η αποστολή των e-tickets είναι διαθέσιμα 48 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου και διενεργείται αποκλειστικά στις ιστοσελίδες www.bluestarferries.com & www.hsw.gr.
Η υλοποίηση της εφαρμογής έγινε από την εταιρεία CRS LIKNOSS. Ο Όμιλος Attica, εφαρμόζοντας σύγχρονες ψηφιακές διαδικασίες, στοχεύει διαρκώς στην καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών της και την βελτίωση της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας.
naftemporiki.gr