Παπουτσάνης: 45% αύξηση τζίρου στο α' εξάμηνο παρά την πτώση στον ξενοδοχειακό κλάδο

Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 20:01
UPD:20:04
www.papoutsanis.gr/

Με αύξηση πωλήσεων 45% στο α' εξάμηνο και ενισχυμένες εξαγωγές κατά 55% στο ίδιο διάστημα η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ αντιμετωπίζει χωρίς απώλειες την κρίση.

Οι πωλήσεις της εταιρείας για τη συγκεκριμένη περίοδο ανήλθαν σε 20,9 εκατ. ευρώ, ευνοημένες από τις υψηλές επιδόσεις των κατηγοριών των επώνυμων προϊόντων, των παραγωγών για τρίτους, αλλά και από την αύξηση των πωλήσεων των ειδικών σαπωνομαζών, πρώτης ύλης για την παραγωγή στερεού σαπουνιού. Με τις καλές επιδόσεις σε αυτούς τους τομείς μετρίασε τη μείωση των πωλήσεων προς την ξενοδοχειακή αγορά. Eνδεικτικά σημειώνεται ότι η κατηγορία κατά το α' εξάμηνο συρρικνώθηκε κατά 61%. Η μείωση ήταν πιο έντονη στην εγχώρια αγορά, αγγίζοντας το 71%, ενώ οι πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων στο εξωτερικό μειώθηκαν κατά 44%.

Οι εξαγωγές της εταιρείας ανήλθαν σε 10,4 εκατ. ευρώ, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 50% του συνολικού κύκλου εργασιών, καταγράφοντας αύξηση ύψους 55%, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Το 26% του συνολικού κύκλου εργασιών προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 10% από πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, το 49% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 15% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Παράλληλα, από τις αρχές Απριλίου, η Παπουτσάνης, έχοντας λάβει την έγκριση των αρμόδιων αρχών, ενσωμάτωσε την παραγωγή βιοκτόνων και απολυμαντικών με χρήση οινοπνεύματος στην κύρια δραστηριότητά της, αξιοποιώντας μέρος της παραγωγικής της μονάδας στη Ριτσώνα Ευβοίας, συνεισφέροντας στον μεγαλύτερο βαθμό στις ανάγκες της χώρας. Η συγκεκριμένη κατηγορία αυξήθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2020 κατά 26% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019, ωφελούμενη τόσο από την αυξημένη ζήτηση στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, όσο και αντισηπτικών, ως συνέπεια της πανδημίας του Covid-19.

naftemporiki.gr



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα