Από την έντυπη έκδοση
Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Ξεπέρασαν τα 3 δισ. ευρώ οι πωλήσεις στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στο πρώτο πεντάμηνο του έτους, επίδοση που μεταφράζεται σε αύξηση 12,6% στα έσοδα των αλυσίδων, που συνοδεύτηκε από «κατά τόπους» ανατιμήσεις και μικρή επιβράδυνση του ρυθμού των προσφορών.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, στο πρώτο πεντάμηνο ο συνολικός τζίρος διαμορφώθηκε σε 3,25 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 2,47 δισ. αφορούν κωδικούς σταθερού barcode και τα υπόλοιπα 781 εκατ. ευρώ σε επί ζυγίω προϊόντα. Σημειώνεται ότι η μεγαλύτερη συμμετοχή αφορά την πρώτη κατηγορία σταθερού barcode, η οποία εμφάνισε και τον μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης, στο 13,5% σε αξία και 13% σε όγκο. «Πρωταθλητές» του πενταμήνου αναδεικνύονται τα προϊόντα οικιακής φροντίδας, η αξία των οποίων στο εξεταζόμενο διάστημα ενδυναμώθηκε κατά 21,2%. Διψήφιο ωστόσο είναι και το ποσοστό της αύξησης στα έσοδα των τροφίμων, που αποτελούν το 80% περίπου του συνολικού τζίρου, το οποίο διαμορφώθηκε σε 11,8%.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική