Τι συμβαίνει όταν επιβάτης αεροπορικής εταιρείας δαγκώνει άλλον συνεπιβάτη και προσπαθεί και να επιτεθεί σε άλλους, αναγκάζοντας το αεροπλάνο να αλλάξει τον προορισμό του; Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο η αεροπορική εταιρεία δεν θεωρείται υπεύθυνη και δεν είναι υποχρεωμένη να αποζημιώσει τους ταξιδιώτες για την ταλαιπωρία στο ταξίδι τους.
Το δικαστήριο της Ε.Ε. κλήθηκε να εξετάσει την περίπτωση πτήσης της πορτογαλικής εταιρείας TAP από τη Βραζιλία στη Νορβηγία, με ενδιάμεσο σταθμό στη Λισαβόνα, κατά την οποία ένας επιβάτης άρχισε να δαγκώνει έναν άλλο και να επιτίθεται σε μερικούς ακόμη. Αν και το πλήρωμα προσπάθησε να τον ηρεμήσει, ο πιλότος αναγκάστηκε να σταματήσει σε κοντινό αεροδρόμιο και να συνεχίσει στη συνέχεια το ταξίδι, φτάνοντας όμως στη Λισαβόνα με αρκετές ώρες καθυστέρησης.
Η καθυστέρηση είχε ως αποτέλεσμα πολλοί επιβάτες να χάσουν το αεροπλάνο για τον τελικό προορισμό (Nορβηγία), αλλά η αεροπορική εταιρεία αρνήθηκε να τους αποζημιώσει. Το δικαστήριο απεφάνθη ότι όντως δεν είχε υποχρέωση για κάτι τέτοιο.
Πηγή: Bloomberg