To Chivas Venture, ο παγκόσμιος διαγωνισμός κοινωνικής επιχειρηματικότητας, στο πλαίσιο των δράσεων υπευθυνότητας της Pernod Ricard Hellas, προχώρησε σε μία σειρά πρωτοβουλιών για την άμεση ενίσχυση φορέων και incubators κοινωνικής επιχειρηματικότητας στη χώρα μας, ώστε να συμβάλει στη διαχείριση των συνεπειών της πανδημίας Cοvid-19 στο συγκεκριμένο οικοσύστημα.
Οι δράσεις που υλοποιούνται είναι οι εξής:
- Το Chivas Venture Greece χρηματοδότησε το 1ο βραβείο του τριήμερου διαγωνισμού κοινωνικής επιχειρηματικότητας TechStars Startup Weekend Athens COVID-19 edition, που απευθυνόταν σε ομάδες με ιδέες-λύσεις για θέματα και προκλήσεις που προκύπτουν στην εποχή του COVID-19.
- Το βραβείο για την νικήτρια εταιρεία περιλαμβάνει τέσσερις μήνες φιλοξενίας και mentoring στο The Cube Athens.
- Το Chivas Venture, σε συνεργασία με το Envolve Entrepreneurship στην Ελλάδα, προσέφερε ένα Facebook live και on-demand webinar σε χιλιάδες μέλη του startup οικοσυστήματος, δίνοντας συμβουλές σχετικά με το πώς ένα διαδικτυακό elevator pitch μπορεί να γίνει ακόμα πιο αποτελεσματικό για να κερδίσει τους ακροατές του.
- Για την υποστήριξη του Οργανισμού Youth Entrepreneurship Club για την ενίσχυση και διάδοση της νεανικής επιχειρηματικότητας, το Chivas Venture χορήγησε το workshop «Εισαγωγή στην Κοινωνική Επιχειρηματικότητα», στο πλαίσιο της πανελλήνιας δράσης Startup Greece Week 2020, που φέτος πραγματοποιήθηκε με συμμετοχή κορυφαίων επαγγελματιών από όλον τον κόσμο.
- Η ομάδα του Impact Hub Athens και το Chivas Venture Greece διοργανώνουν δύο εκπαιδευτικά webinars, με θέματα που αφορούν την προσαρμογή των κοινωνικών επιχειρήσεων στη νέα πραγματικότητα, ώστε να συνεχίσουν απρόσκοπτα το έργο τους. Παράλληλα, το Chivas Venture Greece συνεισφέρει στην υλοποίηση του «Κυψέλ-e», την ψηφιακή υπερ-αγορά, που θα φιλοξενεί τα μικρά κοινωνικά καταστήματα που βρίσκονται στην στοά της Δημοτικής Αγοράς της Κυψέλης αλλά και μικρά καταστήματα της ευρύτερης γειτονιάς της Κυψέλης, ώστε να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους σύμφωνα με τις νέες συνθήκες, να διευρύνουν το αγοραστικό τους κοινό και να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο διαγωνισμός Chivas Venture έχει μοιράσει συνολικά 6 εκατ. δολ. σε περισσότερες από 140 κοινωνικές startups που διακρίθηκαν παγκοσμίως κι έχει βελτιώσει τις ζωές περισσότερων από 2 εκατ. ανθρώπων σε 50 χώρες, μέσω του έργου των εταιρειών αυτών. Φέτος, λόγω της πανδημίας Covid-19, αποφάσισε να μοιράσει ισόποσα το 1 εκατ. δολ. στους φιναλίστ του παγκόσμιου τελικού από τις 26 χώρες που συμμετείχαν.
Στην Ελλάδα ο διαγωνισμός πραγματοποιείται από το 2016 και σε αυτό το διάστημα η χώρα μας έχει εκπροσωπηθεί στον παγκόσμιο τελικό από τέσσερις κορυφαίους Έλληνες κοινωνικούς επιχειρηματίες που ξεχώρισαν ανάμεσα σε περισσότερες από 180 ελληνικές συμμετοχές, έχοντας όλοι ως όραμα να συνδυάσουν την εμπορική τους επιτυχία με ένα καλύτερο μέλλον για όλους.
naftemporiki.gr