Σταθερά προσηλωμένη στους στόχους που είχαν τεθεί στο ξεκίνημα της χρονιάς παραμένει η Upstream, η οποία παρά το lockdown συνεχίζει την ανάπτυξη και την επέκταση των δραστηριοτήτων της. Παράλληλα, ακόμα και τα σχέδια στελέχωσης παραμένου αμετάβλητα, με τις συνεντεύξεις και τη συνολική διαδικασία προσλήψεων να πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως, ενώ ήδη 19 νέοι εργαζόμενοι ξεκίνησαν τη θητεία τους στην εταιρεία από το σπίτι εν μέσω καραντίνας.
«Παραμένουμε στην πορεία μας και εκτελούμε το σχέδιό μας χωρίς παρεκκλίσεις. Οι στόχοι μας για τη χρονιά παραμένουν σταθεροί», ανέφερε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Upstream, Δημήτρης Μανιάτης, μιλώντας πρόσφατα σε τηλεδιάσκεψη στους 300 και πλέον εργαζομένους της εταιρείας.
Στο πλαίσιο αυτό, όπως σημειώνεται ανακοίνωση της εταιρείας, η μετάβαση στην εξ’ αποστάσεως εργασίας συνεχίζει να είναι απόλυτα παραγωγική, με την ομάδα της Upstream να υποστηρίζει απόλυτα τους συνεργάτες/παρόχους κινητής τηλεφωνίας σε 45 αναδυόμενες αγορές, εταιρείες που λόγο της φύσεως του αντικειμένου τους σηκώνουν μεγάλο βάρος για να διασφαλίσουν. Ακόμα πιο έντονη είναι αυτή η ανάγκη, όπως τόνισε ο Δ. Μανιάτης, «στις αναπτυσσόμενες αγορές, όπου υποδομές σταθερής τηλεφωνίας υστερούν ή απουσιάζουν». Ειδικότερα, η Upstream στο διάστημα αυτό προχώρησε στην αναβάθμιση της πλατφόρμας Zero-D (υπηρεσία που παρέχει δωρεάν mobile internet για τους χρήστες της ακόμη και όταν τα δεδομένα τους έχουν εξαντληθεί) με σημαντικές πληροφορίες για τη δημόσια υγεία γύρω από τον Covid-19. Παράλληλα, ολοκλήρωσε και παρέδωσε μεγάλα έργα για τη Vodacom στη Νότιο Αφρική, και την Oi στη Βραζιλία.
Η ανταπόκριση της εταιρείας στην πανδημία ήταν άμεση καθώς ήταν από τις πρώτες που εφάρμοσαν τηλε-εργασία, διασφαλίζοντας την 100% λειτουργία της εξ αποστάσεως, ενώ εφάρμοσε ταξιδιωτικές απαγορεύσεις για τα στελέχη της. «Οι άνθρωποι επιτρέπουν στην εταιρεία να ευδοκιμήσει και όχι το αντίστροφο», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Μανιάτης, στην αρχή της εφαρμογής του lockdown. Έκτοτε η Upstream εργάζεται για να διασφαλίσει την υγεία, ασφάλεια και άνεση του προσωπικού της που εργάζεται απομακρυσμένα. Από τακτική επικοινωνία και check-ins έως διαδικτυακά μαθήματα pilates και συμβουλευτική από γιατρούς και θεραπευτές, η εταιρεία προσπαθεί να προσφέρει ένα πλαίσιο ασφάλειας και προστασίας στους ανθρώπους της καθ΄ όλη τη διάρκεια της κρίσης.
Στην Ελλάδα, πιστή στο όραμά της για τη γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος, η Upstream προχώρησε σε δωρεά προς το Junior Achievement Greece, το οποίο σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, θα παράσχει σε σχολεία της επικράτειας 75 συσκευές laptop υψηλών προδιαγραφών. Η δωρεά αυτή, στην οποία συμμετείχαν και οι εργαζόμενοι της Upstream, θα συμβάλλει έμπρακτα στη βελτίωση της παρεχόμενης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και στην καλλιέργεια των ψηφιακών δεξιοτήτων της μαθητικής και εκπαιδευτικής κοινότητας.
Επιπλέον, καθώς η πανδημία επηρεάζει τοπικές κοινωνίες με διαφορετικούς τρόπους, η Upstream υποστηρίζει ενεργά δράσεις που στοχεύουν να βοηθήσουν ευάλωτες ομάδες μέσα στην κρίση. Έτσι, η εταιρεία υποστηρίζει στην Ελλάδα τους πωλητές του περιοδικού «Σχεδία», οι οποίοι δεν μπορούν πλέον να πουλήσουν τα περιοδικά τους και να κερδίσουν τα προς το ζην λόγω του lockdown, μέσω εξάμηνων συνδρομών αλληλεγγύης. Σε διεθνές επίπεδο, στη Νότια Αφρική, η Upstream υποστηρίζει το "Gift of the Givers Foundation", τον μεγαλύτερο οργανισμό ανακούφισης από καταστροφές που παρέχει καθαρό νερό, ιατρικό εξοπλισμό και σταθμούς ελέγχου για τον Covid-19 κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Στη Βραζιλία, η εταιρεία πραγματοποίησε δωρεά προς την τοπική ΜΚΟ "Citizenship Action" που συγκεντρώνει κεφάλαια για την αντιμετώπιση της πείνας και προσφέρει φαγητό σε οικογένειες που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, οι οποίες πλήττονται περισσότερο από την κρίση στη χώρα.
naftemporiki.gr