Google: Ο κορωνοϊός βάζει φρένο στα διαφημιστικά έσοδα

Τετάρτη, 29 Απριλίου 2020 09:17
UPD:09:22
REUTERS/ARND WIEGMANN

H πανδημία του κορωνοϊού έβαλε μεγαλύτερο του αναμενομένου φρένο στα έσοδα της Alphbet -μητρικού ομίλου της Google- ασκώντας πιέσεις και στην κερδοφορία πρώτου τριμήνου, εν μέσω της μείωσης των εσόδων από διαφήμιση.

Η Google ανακοίνωσε κέρδη 6,84 δισ. δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο ή 9,87 δολάρια ανά μετοχή, από 6,66 δισ. δολάρια ή 9,50 δολάρια ανά μετοχή του αντίστοιχου περσινού τριμήνου, τότε που τα αποτελέσματα είχαν υποστεί πλήγμα από το πρόστιμο που είχε επιβάλει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. 

Τα έσοδα της μεγαλύτερης «μηχανής» αναζήτησης στο Διαδίκτυο ανήλθαν στα 41,16 δισ. δολάρια, από 29,48 δισ. δολάρια ένα χρόνο πριν. Εξ αυτών, τα 33,8 δισ. δολάρια ήταν από διαφήμιση, γεγονός που αντανακλά την εξάρτηση της εταιρείας από μια αγορά που δέχεται ισχυρό πλήγμα λόγω Covid-19.

«Οι επιδόσεις ήταν ισχυρές κατά τους δύο πρώτους μήνες του τριμήνου, αλλά μετά τον Μαρτιο είχαμε σημαντική επιβράδυνση στα διαφημιστικά έσοδα», ανέφερε η οικονομική διευθύντρια της Alphabet, Ρουθ Πόρατ.

naftemporiki.gr



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα