Οι πρωτοφανείς συνθήκες αποκλεισμού που δημιούργησε η παγκόσμια υγειονομική κρίση οδήγησαν στην ανάληψη μιας σειράς δράσεων από την ΑΧΑ, η οποία έθεσε την προστασία των ανθρώπων της στο επίκεντρο.
Μεταξύ άλλων υιοθέτησε μοντέλο τηλεργασίας, συστηματική διαδικτυακή επικοινωνία μαζί τους, δημιούργησε ειδικά webinars για ψυχική και σωματική ευεξία, προσφέρει ψυχολογική υποστήριξη, ενέταξε όλο το προσωπικό της στην υπηρεσία MyAXA Doctor και προσφέρει επίσης οδηγίες τηλεργασίας για Managers, καθώς και προγράμματα ανάπτυξης μέσω LinkedIn.
Ταυτόχρονα παρέχει στήριξη στους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες της, χωρίς την παραμικρή διαφοροποίηση στην ποιότητα των υπηρεσιών της. Επικοινωνώντας άμεσα μαζί τους τούς ενημέρωσε για τις ψηφιακές υπηρεσίες προστασίας υγείας και περιουσίας που έχουν στη διάθεσή τους, καθώς και για τις δυνατότητες αλληλεπίδρασης με το σύνολο του οργανισμού, από απόσταση και με ασφάλεια.
Η εταιρεία προχωρά ένα βήμα πιο μπροστά, προσφέροντας δωρεάν την υπηρεσία της MyAXA Doctor. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, μέσα στις ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας που απαιτούν ασφαλείς και εξ αποστάσεως επαφές, η ΑΧΑ, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους 100.000 ασφαλισμένους που την εμπιστεύονται για την προστασία της υγείας τους, προσφέρει δωρεάν, για αυτό το κρίσιμο διάστημα, πρόσβαση στην υπηρεσία MyAXA Doctor, με τη βοήθεια της οποίας μπορούν να λαμβάνουν -με βίντεο κλήση ή τηλεφωνικά- ιατρική καθοδήγηση, καθώς και ενημέρωση σχετικά με θέματα πρόληψης και προαγωγής της υγείας τους.
Η εταιρεία στηρίζει επίσης τον τομέα του τουρισμού δεσμευόμενη να πραγματοποιήσει όλα τα ταξίδια πωλήσεών της εταιρείας για τα επόμενα τρία (3) χρόνια αποκλειστικά στην Ελλάδα.
Επίσης, αναγνωρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες για ιατρικά αναλώσιμα, παρέχει 20.000 μάσκες ειδικού τύπου στο Εθνικό Σύστημα Υγείας και συμμετέχει ενεργά στην πρωτοβουλία του Ομίλου ΑΧΑ για την οικονομική ενίσχυση 1.200 Μονάδων Εντατικής Θεραπείας, εκ των οποίων 11 βρίσκονται στην Ελλάδα. Ως μέλος ενός διεθνούς Ομίλου με φιλάλληλη στάση απέναντι στην κοινωνία, η ΑΧΑ Ελλάδας συνεισφέρει σε αυτή την παγκόσμια προσπάθεια με την ενεργοποίηση των εθελοντών της.
Κάθε συμμετοχή μεταφράζεται σε αντίστοιχη οικονομική συνδρομή και βοηθά στην κάλυψη των αναγκών που προκύπτουν από την επιβάρυνση των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας λόγω της πανδημίας.
Αναγνωρίζοντας την ξαφνική επιδείνωση των συνθηκών επιβίωσης ενός σημαντικού αριθμού συνανθρώπων μας, η εθελοντική ομάδα της ΑΧΑ προσφέρει σίτιση σε άπορες οικογένειες και αστέγους, σε συνεργασία με τις οργανώσεις Μπορούμε και Emphasis.
Επίσης επιστρέφει στους ασφαλισμένους αυτοκινήτου την αξία που προκύπτει από τη μειωμένη κίνηση οχημάτων και παρέχει έκπτωση 5% σε όλα τα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου, ως επιστροφή αξίας που προκύπτει από τη μειωμένη κίνηση οχημάτων. Επιπλέον, υπενθυμίζει τη δυνατότητα χρήσης τού ειδικά σχεδιασμένου προγράμματος επιβράβευσης «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» που προσφέρει έκπτωση έως και 20% στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου σε περίπτωση περιορισμένης ετήσιας χρήσης τού οχήματος.
Μιλώντας για τον τρόπο με τον οποίο η ΑΧΑ Ασφαλιστική λειτουργεί ως οργανισμός σε αυτή την κρίσιμη περίοδο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ερρίκος Μοάτσος, δήλωσε: «Στην ΑΧΑ αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες ως μία ενωμένη ομάδα. Η ασφάλεια των ανθρώπων και των ασφαλισμένων μας ήταν πάντοτε η πρώτη σκέψη μας. Η πολυεπίπεδη στήριξη όλων εκείνων που επηρεάζονται άμεσα από την κρίση ήταν μία φυσική συνέχεια της συλλογικής προσπάθειάς μας για την ανθρώπινη προστασία. Αυτή η πανδημία συνέδεσε τις ζωές μας περισσότερο από όσο μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε».
naftemporiki.gr