My market: Με courier, ταξί και δίκτυο διανομής φαγητού μειώνει το χρόνο παράδοσης

Παρασκευή, 10 Απριλίου 2020 12:55
UPD:13:00
Eurokinissi/EUROKINISSI

Το eshop των My market αναπροσαρμόζει τον τρόπο εξυπηρέτησης των ηλεκτρονικών παραγγελιών του μειώνοντας δραστικά το χρόνο αναμονής για την παράδοση των παραγγελιών.

Ειδικότερα, η εταιρεία υιοθετεί:

1.Υπηρεσία Click & Collect, όπου ο πελάτης πραγματοποιεί ηλεκτρονικά την παραγγελία του αναγράφοντας την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί και την παραλαμβάνει από το κατάστημα. Υπάρχει μάλιστα η δυνατότητα η παραγγελία να παραδοθεί στο αυτοκίνητό του. Η υπηρεσία θα προσφέρεται στις περιοχές της Αττικής, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τα Ιωάννίνα, τη Λάρισα, τα Τρίκαλα και τον Βόλο. 

2.Παράδοση παραγγελιών μέσα από δίκτυο διανομής My market, χάρης στυην ενίσχυση του στόλου των οχημάτων και τις προσλήψεις.

3.Παράδοση παραγγελιών με συνεργάτες, μέσω νέων συνεργασιών με εταιρείες από το χώρο των διανομών και των μεταφορών, μειώνοντας δραστικά το διάστημα αναμονής των ηλεκτρονικών παραγγελιών.

Πιο συγκεκριμένα:

SPEEDEX: Η καινοτομία στη συνεργασία είναι στην αξιοποίηση του στόλου της για την παράδοση στην πόρτα των πελατών παραγγελιών που έχουν γίνει μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του eshop. 

UBER: Αξιοποιώντας το στόλο οδηγών ταξί που συνεργάζονται με την Uber, η εταιρεία παραδίδει με ασφάλεια στους πελάτες της τις παραγγελίες που έχουν πραγματοποιήσει ηλεκτρονικά. 

Τέλος, συνεργάζεται ήδη πιλοτικά με on line πλατφόρμα διανομής φαγητού στην Ευρώπη και αξιοποιεί το στόλο της για παραδόσεις παραγγελιών που έχουν γίνει ηλεκτρονικά μέσω του eshop. Η συμφωνία θα ανακοινωθεί μετά το πέρας των πιλοτικών αποστολών.

Για τους συνεργάτες έχουν εξασφαλιστεί ειδικά κουτιά διατήρησης της θερμοκρασίας τροφίμων (cooler boxes) ενώ οι οικονομικές συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά και η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί με τον τρόπο και στο σημείο που έχει ορίσει ο πελάτης.

naftemporiki.gr



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα