Το πρόγραμμα ALL - Accor Live Limitless - o καθημερινός lifestyle οδηγός της Accor που ενσωματώνει προνόμια, υπηρεσίες και εμπειρίες σε όλο το δίκτυο του ξενοδοχειακού ομίλου διεθνώς, συστήνει μια νέα παγκόσμια ψηφιακή καμπάνια ψυχαγωγίας.
Στόχος της είναι να προσφέρει τη δυνατότητα στους επισκέπτες της Accor και στο ευρύ κοινό να απολαμβάνουν τα ενδιαφέροντά τους την τρέχουσα περίοδο και από το σπίτι, έχοντας υιοθετήσει έναν νέο τρόπο ζωής και εργασίας. Με το λανσάρισμα της νέας social media καμπάνιας #ALLatHome, τα μέλη του προγράμματος ALL, και όχι μόνο, θα ανακαλύψουν μια σειρά ενημερωτικών και εμπνευσμένων θεμάτων γύρω από τον αθλητισμό, τη γαστρονομία και την ψυχαγωγία.
Μάλιστα ο Ian Di Tullio, Global Senior Vice President, Guest της Accor, είπε ότι καθώς ο κόσμος έχει πατήσει προσωρινά το pause, η εταιρεία θέλει οι επισκέπτες της να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα ενδιαφέροντά τους από την άνεση του σπιτιού τους μέσα από ψηφιακές εμπειρίες και περιεχόμενο που δημιουργούν οι πρεσβευτές και οι συνεργάτες της αλυσίδας διεθνώς.
naftemporiki.gr