Ξ. Πετρόπουλος: Πώς θα αντιμετωπίσουν τα ξενοδοχεία την κρίση

Τρίτη, 07 Απριλίου 2020 13:56
UPD:14:16
REUTERS/COSTAS BALTAS

Από την έντυπη έκδοση

Η κάθε εταιρεία θα πρέπει να δημιουργήσει εξαρχής έναν σταθερό οδηγό επιχειρησιακής ετοιμότητας, λαμβάνοντας υπόψη τέσσερις βασικούς άξονες, επισημαίνει στη «Ν» ο Country Director της εταιρείας συμβούλων Horwath HTL Greece, Ξενοφών Πετρόπουλος, μιλώντας για το πώς ο ξενοδοχειακός τομέας θα πρέπει να αντιμετωπίσει την πανδημία του κορονοϊού.

Ο πρώτος άξονας αφορά τη βέλτιστη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων. Οι εταιρείες θα πρέπει να προβούν σε μια καθολική επιχειρησιακή ανασκόπηση, ελέγχοντας τους βασικούς δείκτες απόδοσης, την ετοιμότητα και την προσαρμοστικότητα όλων των τμημάτων του ξενοδοχείου και του ανθρώπινου δυναμικού, το μοντέλο κοστολόγησης των υπηρεσιών τους, τη βελτιστοποίηση των δομών και εργαλείων marketing και πωλήσεων, καθώς και τη διαχείριση των ταμειακών ροών και θέσεων χρέους, αναφέρει ο κ. Πετρόπουλος.

Ο δεύτερος άξονας αφορά τη νομική υποστήριξη και προετοιμασία, όπου οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ελέγξουν τις υφιστάμενες συμβάσεις, τις συμφωνίες διαχείρισης, τον κανονισμό GDPR, καθώς και να προβούν σε εργασιακές και ασφαλιστικές εκτιμήσεις για την επόμενη μέρα.

Ο τρίτος άξονας διασφαλίζει την αξία της εταιρείας, εφόσον οι επιχειρήσεις καλούνται να υπολογίσουν από την αρχή τις αποτιμήσεις των ακινήτων και των επιχειρήσεων, καθώς και να καταγράψουν τις μελλοντικές προβλέψεις τους, ώστε να μπορούν πιο εύκολα να επικοινωνήσουν και να διαπραγματευτούν με τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.

Τέλος, ο οδηγός επιχειρησιακής ετοιμότητας θα πρέπει να περιλαμβάνει σενάρια μελλοντικών επιδόσεων. Σε αυτό τον άξονα, σημειώνει ο κ. Πετρόπουλος, θα πρέπει να γίνει μια σε βάθος ανάλυση των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών και να δημιουργηθούν διαφορετικά σενάρια διαχείρισης τιμών και προσφορών. Με τον τρόπο αυτό, οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα είναι έτοιμες από την πρώτη στιγμή να ανταποκριθούν στη ζήτηση, να επανατοποθετηθούν στην αγορά.

Η προσαρμογή και η μετάβαση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων σε σύγχρονα μοντέλα λειτουργίας είναι μονόδρομος.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα