Στη δεύτερη φάση ο στρατηγικός σχεδιασμός του ΕΟΤ

Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2007 19:09

ΣΤΗ Β' ΦΑΣΗ της υλοποίησης και εφαρμογής εισήλθε το έργο του ΕΟΤ που αφορά την «Ανάπτυξη της Στρατηγικής Μάρκετινγκ και του Συστήματος Ταυτότητας του Ελληνικού Τουρισμού». Μεταξύ άλλων το έργο καθόρισε:

- Τη νέα διευρυμένη στρατηγική τοποθέτηση της χώρας (positioning) από αρχέτυπο «προορισμού θερινών διακοπών και αρχαιοτήτων» σε «έναν

προορισμό με απαράμιλλες εναλλαγές και ανεξερεύνητες αντιθέσεις, έναν αεινεκή τόπο εμπειριών, όπου απροσδόκητες ιστορίες ξετυλίγονται αβίαστα»

- Τους εννέα Στρατηγικούς Τουριστικούς Κλάδους, ήτοι Παραθεριστικός, Θαλάσσιος, Πολιτιστικός Τουρισμός, Τουρισμός Υπαίθρου, Περιηγητικός Τουρισμός, Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας, Συνεδριακός Τουρισμός, Τουρισμός Πολυτέλειας και Τουρισμός στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη

- Νέες στρατηγικές προϊοντικής καινοτομίας

- Νέες τακτικές προβολής και προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος

- Σύστημα διαδικασιών για την προστασία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος από επικοινωνιακές κρίσεις

Πρώτο αντικείμενο εφαρμογής της νέας στρατηγικής αποτελεί το δημιουργικό της επικείμενης διαφημιστικής εκστρατείας του ΕΟΤ στο εξωτερικό.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα